Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

View previous topic View next topic Go down

Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  zulkbo on Mon Dec 28, 2009 1:42 am



Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.



Seperti Tiz Zaqyah, nama Remy Ishak, 27, turut meniti dibibir-bibir peminat selepas membintangi drama bersiri Nur Kasih. Populariti yang diraih oleh pelakon kacak ini juga dilihat banyak membintangi drama atau telefilem lain, sama ada sebagai tunggak utama mahupun sekadar watak pembantu.




Personalitinya yang agak berbeza membuatkan Yuna atau nama sebenar Yunalis Zarai, 23, mudah diterima peminat terutamanya golongan remaja. Lagu nyanyiannya berjudul Dan Sebenarnya mula menjadi siulan ramai.



Satu demi satu kejayaan diraih oleh pelakon Liyana Jasmay (LJ), 21, sama ada dari bidang lakonan atau nyanyian.



Selepas Meet Uncle Hussain, Hujan dan Estranged, kini giliran Bunkface pula menempa nama dan menjadi kegilaan ramai terutamanya golongan remaja.



Meskipun hanya mendapat tempat ketiga di dalam program realiti popular, Akademi Fantasia 7 (AF7), tidak lama dulu, perjalanan seni Afiq Akim Ahmad atau Akim,18, atau mesra dipanggil Akim ini dilihat semakin menyerlah.

http://mstar.com.my/hiburan

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  Mrcipizs on Mon Dec 28, 2009 9:58 am

tiz.. i like... ekekekeke...

Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 35
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 11:30 am

zulkbo wrote:


Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.

http://mstar.com.my/hiburan

dah nama pun pelakon
dalam Nur Kasih dh cukup ayu dan sopan,berjubah..dll
suka dah makcik pakcik kt kampung nun kt dia
skali tnjuk dia yg sbnar..terjelir lidah beb..
melopong pakcik makcik tgok..
apa-apa jelah dunia ni..huhuhu..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 12:08 pm

strikerbuncit wrote:

Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.


dah nama pun pelakon
dalam Nur Kasih dh cukup ayu dan sopan,berjubah..dll
suka dah makcik pakcik kt kampung nun kt dia
skali tnjuk dia yg sbnar..terjelir lidah beb..
melopong pakcik makcik tgok..
apa-apa jelah dunia ni..huhuhu..


agak2 dato mana pulak tgh usha minah ni SB??

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  Mrcipizs on Mon Dec 28, 2009 12:10 pm

ozzy wrote:
strikerbuncit wrote:

Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.


dah nama pun pelakon
dalam Nur Kasih dh cukup ayu dan sopan,berjubah..dll
suka dah makcik pakcik kt kampung nun kt dia
skali tnjuk dia yg sbnar..terjelir lidah beb..
melopong pakcik makcik tgok..
apa-apa jelah dunia ni..huhuhu..


agak2 dato mana pulak tgh usha minah ni SB??

dato atau deto? ekekekek...

Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 35
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 12:16 pm

Mrcipizs wrote:
ozzy wrote:
strikerbuncit wrote:

Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.


dah nama pun pelakon
dalam Nur Kasih dh cukup ayu dan sopan,berjubah..dll
suka dah makcik pakcik kt kampung nun kt dia
skali tnjuk dia yg sbnar..terjelir lidah beb..
melopong pakcik makcik tgok..
apa-apa jelah dunia ni..huhuhu..


agak2 dato mana pulak tgh usha minah ni SB??

dato atau deto? ekekekek...

kalau buleh ke deto kwn x masuk dah pcc nihh..jeles woooooo..ekekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 12:37 pm

ozzy wrote:
Mrcipizs wrote:
ozzy wrote:
strikerbuncit wrote:

Tiz Zaqyah, 21, pelakon drama Nur Kasih arahan Kabir Bhatia kini menjadi sebutan antara artis baru yang berbakat besar dan semakin menyinar.


dah nama pun pelakon
dalam Nur Kasih dh cukup ayu dan sopan,berjubah..dll
suka dah makcik pakcik kt kampung nun kt dia
skali tnjuk dia yg sbnar..terjelir lidah beb..
melopong pakcik makcik tgok..
apa-apa jelah dunia ni..huhuhu..


agak2 dato mana pulak tgh usha minah ni SB??

dato atau deto? ekekekek...

kalau buleh ke deto kwn x masuk dah pcc nihh..jeles woooooo..ekekekeke

boleh jd perang dunia ketiga beb..kwn NAK jugekk..ops! hehe..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  zulkbo on Mon Dec 28, 2009 2:27 pm



yang ni tak de nak nok ke?
makan ikan mahei jer hari hari weh
he he he...
Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 2:55 pm

zulkbo wrote:

yang ni tak de nak nok ke?
makan ikan mahei jer hari hari weh
he he he...
Razz

dia ni mcm ikan parang..
nipis je badan..isi pun tipis..
silap makan tercekik tulang..hehe

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  zulkbo on Mon Dec 28, 2009 4:54 pm

memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  Mrcipizs on Mon Dec 28, 2009 4:55 pm

zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

mesti doh..
xcaya ty bung mokhtar.. ekekekeke..

Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 35
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 5:04 pm

zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  zulkbo on Mon Dec 28, 2009 5:25 pm

strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

koi tak memilih ikan
janji bako jer..
beh..he he..
**jangan salah fikir Cool

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 5:29 pm

zulkbo wrote:
strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

koi tak memilih ikan
janji bako jer..
beh..he he..
**jangan salah fikir Cool

koi suka ratah jek..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  zulkbo on Mon Dec 28, 2009 5:31 pm

ozzy wrote:
zulkbo wrote:
strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

koi tak memilih ikan
janji bako jer..
beh..he he..
**jangan salah fikir Cool

koi suka ratah jek..

hat mentah bau hanyir sket Ozzy
he he.. Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 5:32 pm

zulkbo wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:
strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

koi tak memilih ikan
janji bako jer..
beh..he he..
**jangan salah fikir Cool

koi suka ratah jek..

hat mentah bau hanyir sket Ozzy
he he.. Razz

ozzy tak kesah..asal boleh je..hehe..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 5:34 pm

strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:
strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:memilih tul aok ni SB
nak yang gebu jer..
he he.. Razz

gebu tuk keselesaan diri..aok nak makan ikan siakap atau ikan parang? mana sedap n rasa berlemak? err..maksud saya ikan la..bukan kiasan apa2..ekeke

koi tak memilih ikan
janji bako jer..
beh..he he..
**jangan salah fikir Cool

koi suka ratah jek..

hat mentah bau hanyir sket Ozzy
he he.. Razz

ozzy tak kesah..asal boleh je..hehe..

haha..hat nipis boleh kasi tebal..hat x de isi boleh tambah isi..ekekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 5:41 pm

ozzy wrote:haha..hat nipis boleh kasi tebal..hat x de isi boleh tambah isi..ekekekeke

aok igt cam nk buat kuih ke leh ngejas camtu? hehe..
tp btul la tu..kwn pn tak brani nk lawan ckp ozzy..
aok mmg master dlm bab ni..lariksss...
Laughing

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  ozzy on Tue Jan 19, 2010 9:38 am

Malam tadi TV3 jam 11 mlm rancangan TERJAH..best gak...cuma hos nya khir rahman kureng skit la pasal baru lagi kot..yg kesiannya menantu allahyarham P.Ramlee sekarg jual goreng pisang selepas suaminya nasir p.ramlee meninggal dunia..hahhh diana daniel pun kena terjah dan pengakuan terbuka dia x nak org kaya dah fobia...hehe..kita tgk episod minggu depan..TERJAHHHHH

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pilihan mStar: 6 Artis Bakal Menyerlah 2010

Post  Sponsored content Today at 5:51 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum