Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

salam cikgu saupi

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ainie rashid on Tue Jan 19, 2010 11:32 pm

zulkbo wrote:
ainie rashid wrote:

kalau awak bersungguh nak ukur tinggi ngan dia, tang perut x yah ukurla, sure awok kaloh
nanti kwn tanyakan kat ckgu saupi tu . Very Happy Very Happy

he he aok kenal koi kurus keding
jadi sekarang nampok la cam gemok
tapi koi mmg dalam proses nak kurangkan
10 kilo mana tau naik pelamin sorang lagi
he he he.........lariikkkkkkkkkkk cheers


Buleh..buleh....... dah menyebut tu, dah ade niat la tu.. ... jadi x jadi lain cerita.
ha ha ha . kene kojor pulok karang.... jawab sendiri laa Very Happy Very Happy
avatar
ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 45
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  Cik_N on Tue Jan 19, 2010 11:32 pm

Biarku menjadi lilin...
Yang memberikan cahaya..
Terangi sekeliling
dengan diri terbakar
Tak siapa pun sedar....


hehe..bio ujan lebat kat ampang nun...
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ZulJ3 on Tue Feb 02, 2010 12:36 pm

shahastana wrote:
ainie rashid wrote:
zulkbo wrote:
shahastana wrote:

bior koi teka...rasenya cikgu saupi tu cikgu yg berulang dari kuantan kalau tak silap dia ngajo petang. masatu di pakai keta honda hitam...

koi betul tak ingat lansung
nak kena korek buku jaya
baru nak ingat nih Sad
ngat.

Hai para sahabat ku,
Tak yah fikir banyak , jawab je salam tu.

Cikgu saupi ni dia yg gempal n rendah.
Dia geng ngan cikgu fizik kita ( Tak ingat nama) n cikgu razali kita.
Dia menyewa kat kat jengka 2. Sebelum tu dia warden asrama.
Pas tu dia jaga koperasi ngan cikgu fizik tu dari 1987 hingga 1994,

Dia tak ajar kita tapi dia kenal kita amat -amat sbb dr dulu dia frndly.
Bila sy sebut 5 gamma dia ingat pada zul, mawie, ozzy dan yg amat dia ingat asri.
Sebab puak korang kan n--k--l he he he.

Memory dia power sebab dia boleh sebut nama kita ngan bin bt ngan duk jengka berapa sebab sampai sekarang dia selalu dtg jengka 2 tu.
Bapa mazlan ngan roslan pun dia kenal ,aruah ayah sy lagi la dia ingat,

Apepun sy cuma menyampaikan salam dia. tu je.....

sorry le kalu kalian kebingungan sikit.


queen queen

bila sebut cikgu koperasi, koi dah ingat, sebab koi ajk koperasi...orgnya memang peramah..

Salam,
Emm, kenal-kenal. Cikgu SMKJ2, wah dah jadi Cikgu Besau. Mesti kereta pun besau nih. Sori Cikgu, lama tak jumpa dia. Very Happy
avatar
ZulJ3

Posts : 35
Points : 41
Join date : 02/02/2010
Age : 42

http://www.zulfaka.blogspot.com

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  zulkbo on Tue Feb 02, 2010 2:18 pm

koi sampai ke ler tak boleh nak recall
mana satu cikgu Saupi ni..
popaleh betull.... Sad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ZulJ3 on Wed Feb 03, 2010 5:53 pm

ainie rashid wrote:
zulkbo wrote:
shahastana wrote:

bior koi teka...rasenya cikgu saupi tu cikgu yg berulang dari kuantan kalau tak silap dia ngajo petang. masatu di pakai keta honda hitam...

koi betul tak ingat lansung
nak kena korek buku jaya
baru nak ingat nih Sad
ngat.

Hai para sahabat ku,
Tak yah fikir banyak , jawab je salam tu.

Cikgu saupi ni dia yg gempal n rendah.
Dia geng ngan cikgu fizik kita ( Tak ingat nama) n cikgu razali kita.
Dia menyewa kat kat jengka 2. Sebelum tu dia warden asrama.
Pas tu dia jaga koperasi ngan cikgu fizik tu dari 1987 hingga 1994,

Dia tak ajar kita tapi dia kenal kita amat -amat sbb dr dulu dia frndly.
Bila sy sebut 5 gamma dia ingat pada zul, mawie, ozzy dan yg amat dia ingat asri.
Sebab puak korang kan n--k--l he he he.

Memory dia power sebab dia boleh sebut nama kita ngan bin bt ngan duk jengka berapa sebab sampai sekarang dia selalu dtg jengka 2 tu.
Bapa mazlan ngan roslan pun dia kenal ,aruah ayah sy lagi la dia ingat,

Apepun sy cuma menyampaikan salam dia. tu je.....

sorry le kalu kalian kebingungan sikit.


queen queen
Cikgu Fizik nama dia Cikgu Mamat dulu yang pakai kereta mini.
avatar
ZulJ3

Posts : 35
Points : 41
Join date : 02/02/2010
Age : 42

http://www.zulfaka.blogspot.com

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  mohd azri deraman on Wed Feb 03, 2010 11:53 pm

ZulJ3 wrote:
ainie rashid wrote:
zulkbo wrote:
shahastana wrote:

bior koi teka...rasenya cikgu saupi tu cikgu yg berulang dari kuantan kalau tak silap dia ngajo petang. masatu di pakai keta honda hitam...

koi betul tak ingat lansung
nak kena korek buku jaya
baru nak ingat nih Sad
ngat.

Hai para sahabat ku,
Tak yah fikir banyak , jawab je salam tu.

Cikgu saupi ni dia yg gempal n rendah.
Dia geng ngan cikgu fizik kita ( Tak ingat nama) n cikgu razali kita.
Dia menyewa kat kat jengka 2. Sebelum tu dia warden asrama.
Pas tu dia jaga koperasi ngan cikgu fizik tu dari 1987 hingga 1994,

Dia tak ajar kita tapi dia kenal kita amat -amat sbb dr dulu dia frndly.
Bila sy sebut 5 gamma dia ingat pada zul, mawie, ozzy dan yg amat dia ingat asri.
Sebab puak korang kan n--k--l he he he.

Memory dia power sebab dia boleh sebut nama kita ngan bin bt ngan duk jengka berapa sebab sampai sekarang dia selalu dtg jengka 2 tu.
Bapa mazlan ngan roslan pun dia kenal ,aruah ayah sy lagi la dia ingat,

Apepun sy cuma menyampaikan salam dia. tu je.....

sorry le kalu kalian kebingungan sikit.


queen queen
Cikgu Fizik nama dia Cikgu Mamat dulu yang pakai kereta mini.
aku pun takleh ingat rupa paras cikgu sopi tu
tapi cikgu tengku aku ingat
avatar
mohd azri deraman

Posts : 37
Points : 56
Join date : 22/06/2009
Age : 46
Location : KAMPUNG JARA MARAN

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ozzy on Wed Feb 03, 2010 11:56 pm

mohd azri deraman wrote:

queen queen
Cikgu Fizik nama dia Cikgu Mamat dulu yang pakai kereta mini.

aku pun takleh ingat rupa paras cikgu sopi tu
tapi cikgu tengku aku ingat

Aku pun lansung x dpt ingat mana satu cikgu sopi ni..eh !! cikgu fizik kita tu cikgu mamat ke nama dia??rasanya bukanlah scratch
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  zulkbo on Thu Feb 04, 2010 12:08 am

mohd azri deraman wrote:

tapi cikgu tengku aku ingat

mau ko tak ingat ..dia yang rajin merotan kita dulu
he he..tu lah untung jadi guru disiplin sampai mati pun
kita ingat..
Razz Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ZulJ3 on Thu Feb 04, 2010 8:53 am

zulkbo wrote:
mohd azri deraman wrote:

tapi cikgu tengku aku ingat

mau ko tak ingat ..dia yang rajin merotan kita dulu
he he..tu lah untung jadi guru disiplin sampai mati pun
kita ingat..
Razz Razz

Cikgu Tengku Malim, adik aku kalau sebut nama dia fuh kira benci betul. Tapi yg best nya dia mengajar sampai aku dapat A1 dalam seni perusahaan. Tak sangka betul, lagi sorang yang mengajar tu masih ingat lagi dak kau org ...Embong.. lupalah nama dia.
avatar
ZulJ3

Posts : 35
Points : 41
Join date : 02/02/2010
Age : 42

http://www.zulfaka.blogspot.com

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  4biru90 on Tue Feb 16, 2010 2:44 pm

salah sorg lg cikgu yg aku ingat nama fauzi..ngajor maths dan guru displin ..masa tingkatan 2 aku penah merasa libasan rotan time spot check...pasal suor fit..kekeke

4biru90

Posts : 39
Points : 45
Join date : 08/01/2010
Location : ulu jempol,bkt sentosa rawang

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  ZulJ3 on Thu Feb 18, 2010 2:12 am

4biru90 wrote:salah sorg lg cikgu yg aku ingat nama fauzi..ngajor maths dan guru displin ..masa tingkatan 2 aku penah merasa libasan rotan time spot check...pasal suor fit..kekeke

haah, rasa cikgu nilah yang denda kitaorg berjemur belakang kantin tu. huhu
avatar
ZulJ3

Posts : 35
Points : 41
Join date : 02/02/2010
Age : 42

http://www.zulfaka.blogspot.com

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  4biru90 on Mon Mar 29, 2010 3:48 pm

cikgu fauzi orgnyer rendah ..muka takler garang sgt..tp bila melibas terserlah kegarangannya.bdk2 kelas 2biru cukup takut ngan dia

4biru90

Posts : 39
Points : 45
Join date : 08/01/2010
Location : ulu jempol,bkt sentosa rawang

Back to top Go down

Re: salam cikgu saupi

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum