Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Berhibur dan beramal???

View previous topic View next topic Go down

Berhibur dan beramal???

Post  Yassin on Fri Aug 14, 2009 9:40 am

Kas kadang tu pelik juga dalam istilah seni hiburan ini ada disebut " Berderma sambil beramal dan atau berhibur sambil beramal" Boleh ker?? kadang tu kas tengok tak kena tampat dah gayanya...kadang tu nak beramal goner dah laa bercampo jantan bertina dalam suasana yang tidak sepatutnya. Kata org memang betul minyak dengan air tak akan bercampur tapi pikir-pikirkan sama jika air tidak dapat diguna dan minyak tak dapat dipakai apa jadi???

aku menulis sambil beramal hehehehe.....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berhibur dan beramal???

Post  zulkbo on Sat Aug 29, 2009 8:17 am

maksud macam "sure heboh"
mende gitu keh pun nyampoh
barang jual kat sana pun bukan murah
untung berlebih penganjur...
hiburan pun jenis yang melalaikan
pale

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berhibur dan beramal???

Post  Yassin on Fri Sep 25, 2009 10:22 pm

Apa-apa pun musim raya ni nak loye laa pulak rasa kawan bukan loya kerana makan lemang, rendang dll tapi loye juge mekala buka je TV.. tak de bender lain nyanyi je sokmo....tak boleh ker geng2 penyiaran TV ini imbang-imbang sikit program raya jgn laa nanti raya tu nyanyi..nyanyi tu raya...hamun juge nengokan.... Mad
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berhibur dan beramal???

Post  koy101 on Sat Sep 26, 2009 1:02 am

huhuhu.... xmao ler dengor ceramah bila ari raya nanti.... huhuhu... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Berhibur dan beramal???

Post  Yassin on Sat Sep 26, 2009 12:16 pm

koy101 wrote:huhuhu.... xmao ler dengor ceramah bila ari raya nanti.... huhuhu... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

tak gitu maksud kawan tapi diimbang dgn rangcangan ilmiah getek...kala dibiarkan gtu aje punah anak cucu kita......kala cerita pulak tak abis cerita hantu...bosan tul kawan...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berhibur dan beramal???

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum