Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Tanda aok tu dah tua weh..

View previous topic View next topic Go down

Tanda aok tu dah tua weh..

Post  zulkbo on Wed Feb 24, 2010 12:46 pm



***adakah anda tergolong dalam kategori itu..he he?? Razz
selamat berforum..yang tak baik jadikan sempadan hidup yang baik jadikan teladan...
sunny

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  MD on Wed Feb 24, 2010 1:05 pm

satu topik bagus untuk diperbincangkan....

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 24, 2010 1:42 pm

kwn rasa kwn ..blm ada lg ciri mcm tu...hi..hi..hi....tp kalau ikutkan umur dah nak msk 40an lg setahun je......
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  Awangmaseru on Tue Mar 09, 2010 7:16 am

jasnoraizan wrote:kwn rasa kwn ..blm ada lg ciri mcm tu...hi..hi..hi....tp kalau ikutkan umur dah nak msk 40an lg setahun je......

Kwn dah bandangkan ciri diatas ....tak ada satu pun pada diri kawan.. hu..hu. awet muda.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  Deto_8 on Tue Mar 09, 2010 10:23 am

satu ciri je ada - tak malu nak bercakap ngan anak dara orang Twisted Evil

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  zulkbo on Tue Mar 09, 2010 10:30 am

Deto_8 wrote:satu ciri je ada - tak malu nak bercakap ngan anak dara orang Twisted Evil

anak dara orang pun ramai yang berkenan..he he sunny cheers

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  sakur@86 on Tue Mar 09, 2010 11:04 am

org pompuan punye pic xdek k?????
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  zulkbo on Tue Mar 09, 2010 11:25 am

sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  sakur@86 on Tue Mar 09, 2010 11:28 am

zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

kalau koi letak sendiri koi bagi pic yang mude remaje jek...;p
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  zulkbo on Tue Mar 09, 2010 11:36 am

sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

kalau koi letak sendiri koi bagi pic yang mude remaje jek...;p
Very Happy
tajuk barulah..JIWAKU REMAJA SOKMO..he Very Happy he

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  sakur@86 on Tue Mar 09, 2010 11:38 am

zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

kalau koi letak sendiri koi bagi pic yang mude remaje jek...;p
Very Happy
tajuk barulah..JIWAKU REMAJA SOKMO..he Very Happy he

sokmo sangat kang xingat tua plak...parah la plak nnti....
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  zulkbo on Tue Mar 09, 2010 11:45 am

sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

kalau koi letak sendiri koi bagi pic yang mude remaje jek...;p
Very Happy
tajuk barulah..JIWAKU REMAJA SOKMO..he Very Happy he

sokmo sangat kang xingat tua plak...parah la plak nnti....

tau tak pe..he he Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  sakur@86 on Tue Mar 09, 2010 12:18 pm

zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:org pompuan punye pic xdek k?????

aok letak la satu..he he Very Happy

kalau koi letak sendiri koi bagi pic yang mude remaje jek...;p
Very Happy
tajuk barulah..JIWAKU REMAJA SOKMO..he Very Happy he

sokmo sangat kang xingat tua plak...parah la plak nnti....

tau tak pe..he he Razz

kite kene sedor semakin hari kite makin tua....thread bro0 ni bgus la...untuk saling mengingati sesama kite...
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tanda aok tu dah tua weh..

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum