Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

MACam2 gamboo AdeR..

Page 10 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

View previous topic View next topic Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  zulkbo on Thu Mar 25, 2010 12:51 pm

cikacung wrote:
Deto_8 wrote:yang bawah meja tu mcm pakai baju pcc je..

Zulkbo kut?

Cer tgk kat skrin tu. Kalo skrin PCC mmg sah la dia.......hehe....

ha ha..
ye doh tu
koi ler Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  zulkbo on Wed Apr 07, 2010 4:27 pm



1 Mar 1993,Seekor burung hering sedang memerhatikan seorang kanak2 yg rebah kelaparan..gambar yg menyedihkan ini diperolehi oleh seorang jurugambar yg bernama Kevin Carter,kanak2 itu sebenarnye sedang menuju ke pusat makanan tetapi rebah di pertengahan jalan...apakah nasib kanak2 malang ini?

Tidak lama setelah mendapat pingat melalui gambor di atas,Kevin Carter telah membunuh dirinye...kenape yek?mungkin dia terlalu trauma dgn pengalamannye di Sudan?atau dia menyesal mngambil gambor2 spt ini hingga memperoleh pingat?

Gambar di atas telah membuke mata ramai pihak tentang bahaya kebuluran.

SUMBER

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  SailorMoon on Wed Apr 07, 2010 4:38 pm

zulkbo wrote:

1 Mar 1993,Seekor burung hering sedang memerhatikan seorang kanak2 yg rebah kelaparan..gambar yg menyedihkan ini diperolehi oleh seorang jurugambar yg bernama Kevin Carter,kanak2 itu sebenarnye sedang menuju ke pusat makanan tetapi rebah di pertengahan jalan...apakah nasib kanak2 malang ini?

Tidak lama setelah mendapat pingat melalui gambor di atas,Kevin Carter telah membunuh dirinye...kenape yek?mungkin dia terlalu trauma dgn pengalamannye di Sudan?atau dia menyesal mngambil gambor2 spt ini hingga memperoleh pingat?

Gambar di atas telah membuke mata ramai pihak tentang bahaya kebuluran.

SUMBER

insaf tgk gambo nih...
pasni nk mkn ala kadar jer...

p/s - kala ujan ptg ni boleh la aok pkai payung baru erk.. Very Happy

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  zulkbo on Wed Apr 07, 2010 5:42 pm

Cik Shinju wrote:

insaf tgk gambo nih...
pasni nk mkn ala kadar jer...

p/s - kala ujan ptg ni boleh la aok pkai payung baru erk.. Very Happy

he he..payung baru..
sayang la pulok..payung kenang2an
tu Surprised

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  zulkbo on Thu Apr 08, 2010 1:41 pm



19 May 2003,seorang anak Palestin yg amat berani sedang membaling batu ke arah sebuah kereta perisai israel ketika peperangan di Beit Hanoun,selatan semananjung Gaza.

Mereka ini digelar dengan nama jolokan Singa Palestin dan keberanian mereka digeruni oleh tentera yahudi.

Gambor di atas menceritakan segalanye tentang keberanian dan semangat mereka yg tidak pernah luntur utk mempertahankan tanah air mereka dari terus dijajah yahudi keparat.Mungkin kite boleh ambil iktibar dari gambor ini.

SUMBER

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  amienski on Thu Apr 08, 2010 3:20 pm

SailorMoon wrote:
zulkbo wrote:

1 Mar 1993,Seekor burung hering sedang memerhatikan seorang kanak2 yg rebah kelaparan..gambar yg menyedihkan ini diperolehi oleh seorang jurugambar yg bernama Kevin Carter,kanak2 itu sebenarnye sedang menuju ke pusat makanan tetapi rebah di pertengahan jalan...apakah nasib kanak2 malang ini?

Tidak lama setelah mendapat pingat melalui gambor di atas,Kevin Carter telah membunuh dirinye...kenape yek?mungkin dia terlalu trauma dgn pengalamannye di Sudan?atau dia menyesal mngambil gambor2 spt ini hingga memperoleh pingat?

Gambar di atas telah membuke mata ramai pihak tentang bahaya kebuluran.

SUMBER


nilah salah satu kesusahan dalam menjadi photo journalism...sbb dorang kene pentingkan diri sendirik untuk mendapat gambo2 tu sedangkan dorang boleh je tolong.. Sad aku x mau jadi photojournalism ... t akuttt
insaf tgk gambo nih...
pasni nk mkn ala kadar jer...

p/s - kala ujan ptg ni boleh la aok pkai payung baru erk.. Very Happy

amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 32

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  Bederun on Thu Apr 22, 2010 5:42 am


Aisehhhh... kene antor bengkel la pulok..

Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 40
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  RoyKay33 on Thu Apr 22, 2010 9:28 am

ngape ke pomen duk dlm..ekekek

RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  termizi2010 on Thu Apr 22, 2010 9:59 am

Bederun wrote:
Aisehhhh... kene antor bengkel la pulok..
pehhh..
kuat giler

termizi2010
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 155
Points : 164
Join date : 15/04/2010
Age : 32
Location : shah alam/jengka 7

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  Bederun on Thu Apr 22, 2010 11:45 am

RoyKay33 wrote:ngape ke pomen duk dlm..ekekek

bkn pomen, dreba heli te.. tok dan nok landing, org doh sambut gamoknye.. Laughing

Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 40
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: MACam2 gamboo AdeR..

Post  Sponsored content Today at 10:36 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 10 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum