Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 11:33 pm

koy101 wrote:nak nyampuk gak....
bkn hapa... kang zulkbo cemburu lak... hehehe....
aku ingat-ingat lupa kat stesen ketapi jerantut la....

Hari tu kawan nok heret aok x emboh gi hehehehe Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:37 pm

itu ari, aku ngan rombongan.... hehehe... mana sempat...
tu la... menjak dua menjak nih.... dah xpernah naik ketapi dah balik lipis....
sampai dah lupa kat rope stesen jerantut tuh....

kala masjid baru jerantut tuh... kerap ler aku singgah.....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 11:39 pm

koy101 wrote:itu ari, aku ngan rombongan.... hehehe... mana sempat...
tu la... menjak dua menjak nih.... dah xpernah naik ketapi dah balik lipis....
sampai dah lupa kat rope stesen jerantut tuh....

kala masjid baru jerantut tuh... kerap ler aku singgah.....

Kawan pun dah jarang naik kete api main puluh tahun juga dah.... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:43 pm

koy101 wrote:nak nyampuk gak....
bkn hapa... kang zulkbo cemburu lak... hehehe....
aku ingat-ingat lupa kat stesen ketapi jerantut la....

popalit aok KOY
apa kena mengena koi lak ni
he he... Very Happy Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:55 pm

zulkbo wrote:
koy101 wrote:nak nyampuk gak....
bkn hapa... kang zulkbo cemburu lak... hehehe....
aku ingat-ingat lupa kat stesen ketapi jerantut la....

popalit aok KOY
apa kena mengena koi lak ni
he he... Very Happy Very Happy

tak nyer kena ayat nih...
ngko duk perati jer.... hahaha.....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  zulkbo on Thu Jan 14, 2010 12:01 am

koy101 wrote:
zulkbo wrote:
koy101 wrote:nak nyampuk gak....
bkn hapa... kang zulkbo cemburu lak... hehehe....
aku ingat-ingat lupa kat stesen ketapi jerantut la....

popalit aok KOY
apa kena mengena koi lak ni
he he... Very Happy Very Happy

tak nyer kena ayat nih...
ngko duk perati jer.... hahaha.....

Ye ler..he he Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Midi on Thu Jan 21, 2010 10:22 pm

rindunya nak gi bandor jerantut.. lima tahun doh koi meninggalkan bandor yang indah ini.. dulu koi duduk kat kg temin.. igt lgi.. asal malam je kuar gi makan nasi lemak kat coner.. dulu gerai kayu jer.. ada lg ke gerai tu?

Midi

Posts : 26
Points : 29
Join date : 21/01/2010
Age : 38
Location : Gemencheh, Negeri Sembilan

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Yassin on Thu Jan 21, 2010 11:12 pm

Midi wrote:rindunya nak gi bandor jerantut.. lima tahun doh koi meninggalkan bandor yang indah ini.. dulu koi duduk kat kg temin.. igt lgi.. asal malam je kuar gi makan nasi lemak kat coner.. dulu gerai kayu jer.. ada lg ke gerai tu?

Datang le jenguk semula jauh berbeza jerantut lima tahun dahulu tak sama dgn jerantut hari ini............. Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  koy101 on Thu Jan 21, 2010 11:14 pm

Yassin wrote:
Midi wrote:rindunya nak gi bandor jerantut.. lima tahun doh koi meninggalkan bandor yang indah ini.. dulu koi duduk kat kg temin.. igt lgi.. asal malam je kuar gi makan nasi lemak kat coner.. dulu gerai kayu jer.. ada lg ke gerai tu?

Datang le jenguk semula jauh berbeza jerantut lima tahun dahulu tak sama dgn jerantut hari ini............. Very Happy

aah... datang ler... nanti yassin blanjer makan kipap.... jande..... Razz Razz Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Yassin on Thu Jan 21, 2010 11:18 pm

koy101 wrote:
Yassin wrote:
Midi wrote:rindunya nak gi bandor jerantut.. lima tahun doh koi meninggalkan bandor yang indah ini.. dulu koi duduk kat kg temin.. igt lgi.. asal malam je kuar gi makan nasi lemak kat coner.. dulu gerai kayu jer.. ada lg ke gerai tu?

Datang le jenguk semula jauh berbeza jerantut lima tahun dahulu tak sama dgn jerantut hari ini............. Very Happy

aah... datang ler... nanti yassin blanjer makan kipap.... jande..... Razz Razz Razz

Hahahaha x de halnya mekala setakat nok makan karipap tu hehehe Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Cik_N on Thu Jan 21, 2010 11:28 pm

aok x nak belanja koi gak ke yassin.. hehehe...koi pon selalu gak jejalan jerantut ter.. ada kerabat koi duduk kat inderapura betol2 belakang TF ter..kalu koi boring pusing2 temeloh ni.. koi gi pusing jerantut...tp jerantut le ni mmg beh doh..

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Midi on Sat Jan 30, 2010 11:56 am

esok koi nak g jerantut.. nok bawok org n.sembilan minang org felda sg retang... ada rodong2 kat sini tau tak tempat nak mangail yang bes... budok2 kat sini nak try ngail sg pahang.. kala boleh bkn tmpt yg jauh sgt.. sepanjang sg dr jerantut feri ke...

Midi

Posts : 26
Points : 29
Join date : 21/01/2010
Age : 38
Location : Gemencheh, Negeri Sembilan

Back to top Go down

Re: LATAR BELAKANG DAERAH JERANTUT

Post  Sponsored content Today at 4:33 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum