Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Air mata senjata wanita.

View previous topic View next topic Go down

Air mata senjata wanita.

Post  Yassin on Fri Aug 14, 2009 4:23 pm

Org pompuan ini cukup mudah menangis...kala betul2 sedih tu tak pe juga kadang tu tengah2 suka sangat nangis...tengok citer hindustan nangis...hilang itu ini nangis, dan 1001 tangisan lagi wanita ini kadang2 aku tengok wanita yang suka nangis2 ini macam air matanya sudah tiada nilainya lagi....apa pun mungkin telah di takdirkan oleh tuhan kerana air mata wanita itu sebenarnya adalah senjata yang paling berkesan untuk mereka setakat ini.

Kadang orang lelaki mudah jugak cair bila tengok pompuan nangis....kadang bagi lelaki yang keras hatinya perkara ini dah jadi biasa....(lantak awok laa dalam hati heheheh) apa pun wanita dan air mata semmg tak dapat dipisahkan.

Aok me ada komen bab ini?

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 9:46 pm

Allah berfirman:
"Ketika Aku menciptakan seorang wanita, ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. Aku membuat bahunya cukup kuat untuk menopang dunia; namun, harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan"


Last edited by zulkbo on Fri Aug 14, 2009 9:53 pm; edited 1 time in total

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 9:48 pm

"Aku memberikannya kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima penolakan yang seringkali datang dari anak-anaknya "

"Aku memberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah, dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan
tanpa mengeluh "
"Aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya "
"Aku memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya "

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 9:49 pm

"Aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahwa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya, tetapi kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada disisi suaminya tanpa ragu"

"Dan akhirnya, Aku memberinya air mata untuk dititiskan.Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia perlukan."

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 9:51 pm

"Kau tahu:
Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya."

"Kecantikan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itulah pintu hatinya tempat dimana cinta itu ada."


Wallahualam..

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  lepat_ubi on Sun Aug 16, 2009 9:35 pm

pompuan dgn air mata mmg tak dpt dipisahkan....ibarat irama dan lagu...umpama ombak dan pantai...tapi itu tak bermakne mereka lemah....kpd kaum wanita....jgn jadi kan air mata itu sbg senjata utk melemahkan lelaki....sebaik baik air mata adalah air mata yang jatuh kerana takut kan allah dan mengenangkan dosa2 yg tlh lalu..... Sad Sad Sad

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  Jeck Sparow on Tue Nov 10, 2009 12:34 pm

lepat_ubi wrote:pompuan dgn air mata mmg tak dpt dipisahkan....ibarat irama dan lagu...umpama ombak dan pantai...tapi itu tak bermakne mereka lemah....kpd kaum wanita....jgn jadi kan air mata itu sbg senjata utk melemahkan lelaki....sebaik baik air mata adalah air mata yang jatuh kerana takut kan allah dan mengenangkan dosa2 yg tlh lalu..... Sad Sad Sad


Betul..betul...betul.. Koi sokong 100%

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  T.O.K.A.N on Tue Nov 10, 2009 12:35 pm

Jeck Sparow wrote:
lepat_ubi wrote:pompuan dgn air mata mmg tak dpt dipisahkan....ibarat irama dan lagu...umpama ombak dan pantai...tapi itu tak bermakne mereka lemah....kpd kaum wanita....jgn jadi kan air mata itu sbg senjata utk melemahkan lelaki....sebaik baik air mata adalah air mata yang jatuh kerana takut kan allah dan mengenangkan dosa2 yg tlh lalu..... Sad Sad Sad


Betul..betul...betul.. Koi sokong 100%


betull amat la tu wehh..

T.O.K.A.N
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 157
Points : 156
Join date : 03/07/2009

Back to top Go down

Re: Air mata senjata wanita.

Post  Sponsored content Today at 3:54 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum