Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Persekolahan Hari Sabtu.

View previous topic View next topic Go down

Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Yassin on Sat Oct 31, 2009 8:48 am

Saya terpanggil jugak nak buka satu topik kat PCC ini utk membincangkan persekolahan di hari sabtu ( sekolah ganti) disebabkan cuti sebelumnya telah diambil. Tidak kira ganti tu kenapa cuti perayaan dan sebagainya yang perlu diganti. Jadi anak-anak kita diarah hadir kesekolah mengikuti jadual yang telah ditetapkan bagi mengantikan hari yang perlu diganti itu.

Namun timbul persoalan sejauh mana dan apa perlunya jika anak-anak kita yang konunnya disuruh hadir kesekolah pada hari sabtu dengan memakai baju xtvt sekolah terkadang tidak membawa beg dengan membuat xtvt diluar kelas..murid-murid yang hadir jugak agak berkurangan bahkan terkadang guru-guru berkenaan pun tidak hadir...sudahnya persekolahan cuti ganti itu bagaikan tidak menepati kehendak sebenarnya. Jika pun tiada xtvt, pemberlajaran tidak akan berjalan dengan sempurna kerana kekurangan pelajar serta ketiadaan guru-guru yang berkenaan jadi guru-guru yang lain juge hilang semangat sudahnya cuti ganti yang dimaksudkan itu hanya sekadar mengisi nama sahaja sebagai cuti ganti namun pengisiannya jelas tidak mendatang manfaatnya.

Ada baiknya permantauan dibuat oleh pihak-pihak berkenaan sejauh mana keperluaan membuat cuti ganti ini dan sejuah mana manfaatnya utk anak-anak kita. Jika sekadar utk memenuhi syarat dan manfaatnya tiada rasanya amat merugikan kos sahaja.

Utk makluman sekolah tmpt anak saya berlajar membuat cuti gantinya pada hari ini. Very Happy Apa yang saya lihat pagi tadi jumlah kedatangan pelajar amatlah berkurangan...mungkin ibubapa malas nak bagi mudah kerja tukang kebun kut.... Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  labu sayong on Sat Oct 31, 2009 3:02 pm

Koi rase la mende ni bergantung pada pihak pntdbrn sklh iaitu GB dan guru2 PK. Walaupun koi ni xngajo lg tp pnglmn mase prktkl dulu, ade gak cuti ganti yg dibuat pd hr sbtu. Sklh ni mmg agk berintegriti sbbnye, bile kuar arhn ikut jadual hr jumaat, jd persekolahan hr tu akn btl2 berlgsg sprt jdual hr jumaat. Jadi xtimbul la soal pg sklh skdar ats dasar memnuhi cuti gnti je. Guru2 lain pun xde plak yg cilok..Mgkin disebabkan ktgasan phk pntdbrn yg mnjlnkn amanah keguruan..
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Yassin on Sat Oct 31, 2009 3:28 pm

Untuk rekod kelas anak saya pagi tadi yang hadir seramai 7 org drp 27 org bila di ditanya berlajar apa kat sekolah hari ini? anak kecil menjawab tak berlajar pun abah.. kelas adik ada 7 org aje cikgu pun ada yang tak ada...hari ini.
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Sat Oct 31, 2009 4:47 pm

bersetuju ngan cikgu labu
mungkin kawasan kut..
kat sekolah orang umah koi
(orang umah guru) selalunya
sekolah ganti diganti seperti
hari persekolahan biasa..
aktiviti koko diadakan petang rabu
selalunya pukul 4-6 ptg
untuk pengetahuan yassin kat
sini sekolah orang umah koi satu
sesi jer,pagi...menda ni dipantau
PIBG sekolah selalunya tak
berani guru besar nak memain
lagipun guru besar dia nak jaga
reputasi dia......

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  koy101 on Sun Nov 01, 2009 12:58 am

Teringat waktu ngajor sementara kat Batu Sawar dolu-dolu...
Kena ader perkeliling kelas ganti ari Sabtu nih...
Huh.... mmg idak ler nak membuatnyer....
Kut ari biasa pun, main kelas campur....
Lg nak wat kelas ganti.... trus cikgu jer yg hadir....
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Yassin on Sun Nov 01, 2009 9:44 am

koy101 wrote:Teringat waktu ngajor sementara kat Batu Sawar dolu-dolu...
Kena ader perkeliling kelas ganti ari Sabtu nih...
Huh.... mmg idak ler nak membuatnyer....
Kut ari biasa pun, main kelas campur....
Lg nak wat kelas ganti.... trus cikgu jer yg hadir....

Musim saya dulu (pelajar) kala ada cuti ganti ni rajin ngat gi....hehehehe Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Sun Nov 01, 2009 9:14 pm

Yassin wrote:
koy101 wrote:Teringat waktu ngajor sementara kat Batu Sawar dolu-dolu...
Kena ader perkeliling kelas ganti ari Sabtu nih...
Huh.... mmg idak ler nak membuatnyer....
Kut ari biasa pun, main kelas campur....
Lg nak wat kelas ganti.... trus cikgu jer yg hadir....

Musim saya dulu (pelajar) kala ada cuti ganti ni rajin ngat gi....hehehehe Razz


zaman dah berubah sin...
budak sekarang belajar
sebab semua orang ke sekolah
cikgu sekarang mengajar banyak
yang sebab tak de keje lain..

(koi tau ramai gak yang ikhlas nak jadi guru
contoh cikgu labu sayong kita Very Happy )

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  koy101 on Sun Nov 01, 2009 10:46 pm

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
koy101 wrote:Teringat waktu ngajor sementara kat Batu Sawar dolu-dolu...
Kena ader perkeliling kelas ganti ari Sabtu nih...
Huh.... mmg idak ler nak membuatnyer....
Kut ari biasa pun, main kelas campur....
Lg nak wat kelas ganti.... trus cikgu jer yg hadir....

Musim saya dulu (pelajar) kala ada cuti ganti ni rajin ngat gi....hehehehe Razz


zaman dah berubah sin...
budak sekarang belajar
sebab semua orang ke sekolah
cikgu sekarang mengajar banyak
yang sebab tak de keje lain..

(koi tau ramai gak yang ikhlas nak jadi guru
contoh cikgu labu sayong kita Very Happy )

Aku rasa yg bebnornyer ramai lagi yg minat bebetul nih nak jadi cikgu...
cumer kabel dema xcukup besor jer.....
Dan masih ramai lagi Cikgu-cikgu yg ikhlas bebenornyer....
Cumer bila dpt cikgu besor @ pengetua @ pej. pendidikan dan yg paling penting dapat mak bapak hampeh!! hok yg ikhlas tuh trus jadi tawor doh....

Zaman kita dulu... kalau kena rotan kat skolah... xder ker brani nak ngadu kat mak aboh.... silap-silap dapat rotan tambahan...
Aku ingat lagi, waktu skolah rendah sampai skolah menengah, aboh aku g jumpa cikgu kelas sambil bawak adiah rotan....
siap pesan " mekalau anak saya nih jahat atau nakal kat skolah, cikgu rotan ler... asal jgn kat muka atau patah riuk udahler....". Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Mon Nov 02, 2009 12:37 am

koy101 wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
koy101 wrote:Teringat waktu ngajor sementara kat Batu Sawar dolu-dolu...
Kena ader perkeliling kelas ganti ari Sabtu nih...
Huh.... mmg idak ler nak membuatnyer....
Kut ari biasa pun, main kelas campur....
Lg nak wat kelas ganti.... trus cikgu jer yg hadir....

Musim saya dulu (pelajar) kala ada cuti ganti ni rajin ngat gi....hehehehe Razz


zaman dah berubah sin...
budak sekarang belajar
sebab semua orang ke sekolah
cikgu sekarang mengajar banyak
yang sebab tak de keje lain..

(koi tau ramai gak yang ikhlas nak jadi guru
contoh cikgu labu sayong kita Very Happy )

Aku rasa yg bebnornyer ramai lagi yg minat bebetul nih nak jadi cikgu...
cumer kabel dema xcukup besor jer.....
Dan masih ramai lagi Cikgu-cikgu yg ikhlas bebenornyer....
Cumer bila dpt cikgu besor @ pengetua @ pej. pendidikan dan yg paling penting dapat mak bapak hampeh!! hok yg ikhlas tuh trus jadi tawor doh....

Zaman kita dulu... kalau kena rotan kat skolah... xder ker brani nak ngadu kat mak aboh.... silap-silap dapat rotan tambahan...
Aku ingat lagi, waktu skolah rendah sampai skolah menengah, aboh aku g jumpa cikgu kelas sambil bawak adiah rotan....
siap pesan " mekalau anak saya nih jahat atau nakal kat skolah, cikgu rotan ler... asal jgn kat muka atau patah riuk udahler....". Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

sama lah kita koi
dulu ayah koi siap bagi
100% kat cikgu nak wat aper
kat anak dia ni..
orang sekarang..jangan salah jentik
nanti mau masuk paper..
"see u in court"
balerr...

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  koy101 on Mon Nov 02, 2009 1:01 am

hehehehe.... back to the topic....

mungkin ader sebab lain kut, biler wat ari ganti nih ari sabtu... ramai yg monteng....
mungkin mak bapak bawak anak-anak berjalan ker ( termasuk cikgu-cikgu tu la... dema pun ader anak gak... ) apatah lg cuti ganti nih... tetiba jer muncul......
Al-maklum lah, Msia nih kan dah banyak cuti umum.... dan lg banyak lg cuti yg tetiba diistiharkan cuti... menang bola la... menang badminton la...

errr... PCC B menang jd naib johan... xder cuti ker???? Laughing Laughing Laughing
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Mon Nov 02, 2009 1:04 am

koy101 wrote:hehehehe.... back to the topic....

mungkin ader sebab lain kut, biler wat ari ganti nih ari sabtu... ramai yg monteng....
mungkin mak bapak bawak anak-anak berjalan ker ( termasuk cikgu-cikgu tu la... dema pun ader anak gak... ) apatah lg cuti ganti nih... tetiba jer muncul......
Al-maklum lah, Msia nih kan dah banyak cuti umum.... dan lg banyak lg cuti yg tetiba diistiharkan cuti... menang bola la... menang badminton la...

errr... PCC B menang jd naib johan... xder cuti ker???? Laughing Laughing Laughing

tunggu deto
jadi PM ler..
tak lama dah
diakan dah MB
sekarang nih..
huh huh huh Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  koy101 on Mon Nov 02, 2009 1:12 am

Aku nunggu akan ketibaan ari tuh.... hahaha....
Idup Deto_8... Embarassed Embarassed Embarassed cheers cheers cheers
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Yassin on Mon Nov 02, 2009 8:33 am

zulkbo wrote:
zaman dah berubah sin...
budak sekarang belajar
sebab semua orang ke sekolah
cikgu sekarang mengajar banyak
yang sebab tak de keje lain..

(koi tau ramai gak yang ikhlas nak jadi guru
contoh cikgu labu sayong kita Very Happy )

Betul tu masa merubah segala zul...
Pandangan kawan cikgu sekarang bukan tak bagus, lagi bijak drp cikgu dulu cumanya rasanya kualiti dan sifat diri itu yang kurang...serta semangat tidak kental...dgn lain perkataan berkeje utk gaji semata-mata (tidak semualah) cikgu dulu lain... gaji, gaji juga semangat dan sumbang bakti diutamakan.

Hasilnya kita yang di didik oleh guru-guru dahulu bijak sgt tidaklah tapi semangat dan jati diri atau perangainya tidak seteruk budak hari ini. Hari ini jika guru berperangai tidak tidak bagus, maka akan lahirlah jenarasi yang tidak bagus juga.
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  labu sayong on Tue Nov 03, 2009 9:26 pm

Saya sbnrnya bersetuju jugek dgn pndapt abg Yassin tuh.Walaupun saya bkl menjadi seorg guru dan mungkin pndapat ini ibarat meludah ke langit, tapi pmndgn di maktab sndiri dah mengambarkan sikap seorg guru..contohnye..bukan seorang dua lelaki lembut yg bkl mnjdi guru..bagaimana bakal seorg role model ini akan mendidik anak2 kita?xtaula mcm mn blh terlepas masa intvw...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Deto_8 on Tue Nov 03, 2009 9:32 pm

zaman kawan dulu tak banyak pun cuti ganti...dalam setahun tu pun sekali dua je rasanya...

sekarang ni banyak perayaan tak kena time...zaman sudah berubah ataupun sistem persekolahan yang tak betul?

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Yassin on Tue Nov 03, 2009 9:56 pm

Deto_8 wrote:zaman kawan dulu tak banyak pun cuti ganti...dalam setahun tu pun sekali dua je rasanya...

sekarang ni banyak perayaan tak kena time...zaman sudah berubah ataupun sistem persekolahan yang tak betul?

agak saya juga ada persamaan org dulu beli barang boleh kata cara tunai. Hari ini byk yang suka buat dgn cara hutang..agak kawan itu sebab juga cuti ganti nei banyak org suka berlanja dulu bayor kemudian... Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Wed Nov 04, 2009 12:00 am

labu sayong wrote:Saya sbnrnya bersetuju jugek dgn pndapt abg Yassin tuh.Walaupun saya bkl menjadi seorg guru dan mungkin pndapat ini ibarat meludah ke langit, tapi pmndgn di maktab sndiri dah mengambarkan sikap seorg guru..contohnye..bukan seorang dua lelaki lembut yg bkl mnjdi guru..bagaimana bakal seorg role model ini akan mendidik anak2 kita?xtaula mcm mn blh terlepas masa intvw...

koi rasa tak patut aok salahkan yang lembut
mungkin dia "jantan" koi biasa jumpa yang lembut
pun anak meremut tu.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  zulkbo on Wed Nov 04, 2009 12:02 am

Yassin wrote:
Deto_8 wrote:zaman kawan dulu tak banyak pun cuti ganti...dalam setahun tu pun sekali dua je rasanya...

sekarang ni banyak perayaan tak kena time...zaman sudah berubah ataupun sistem persekolahan yang tak betul?

agak saya juga ada persamaan org dulu beli barang boleh kata cara tunai. Hari ini byk yang suka buat dgn cara hutang..agak kawan itu sebab juga cuti ganti nei banyak org suka berlanja dulu bayor kemudian... Very Happy


cuti tu diganti bukan pe Sin...
kekadang nak raya kena hari
cuti kerja dorang sambung terus
senang tak yah nak masuk kerja pas tu
nak cuti balik....
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Mrcipizs on Wed Nov 04, 2009 9:01 am

dulu masa skolah kwn paling xsuka sekoalh hari sabtu..

dh la syok2 pikir nak cuti2 malaysia tetiba kena skolah plak..
avatar
Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 36
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  jasnoraizan on Wed Nov 04, 2009 9:08 am

Mrcipizs wrote:dulu masa skolah kwn paling xsuka sekoalh hari sabtu..

dh la syok2 pikir nak cuti2 malaysia tetiba kena skolah plak..

bkn pasal cuti ganti hari sabtu je...yg menjadi masalah..mcm pagi nih kwn naik agin gak bila anaok kwn nih tak nok pegi sekoloh KAFA(ada peperiksaan) hok sekolah kebangsaan pulok buat raptai sukan ...beriya2 dia menagis nok pg raptai tuh..hok pihak sekolah pulok tu tak ada link ke dgn sekolah KAFA BILA NOK BUAT SATU2 BENDA...pulok tu peperiksaan KAFA sampai hari jumaat ...hari jumaat jugak lah sekolah kebangsaan buat sukan .....anok kwn sampai tak nak pg ambil peperiksaan kat KAFA SEMATA2 NOK PG SUKAN SEKOLAH KEBANGSAAN....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  labu sayong on Wed Nov 04, 2009 11:11 am

zulkbo wrote:
labu sayong wrote:Saya sbnrnya bersetuju jugek dgn pndapt abg Yassin tuh.Walaupun saya bkl menjadi seorg guru dan mungkin pndapat ini ibarat meludah ke langit, tapi pmndgn di maktab sndiri dah mengambarkan sikap seorg guru..contohnye..bukan seorang dua lelaki lembut yg bkl mnjdi guru..bagaimana bakal seorg role model ini akan mendidik anak2 kita?xtaula mcm mn blh terlepas masa intvw...

koi rasa tak patut aok salahkan yang lembut
mungkin dia "jantan" koi biasa jumpa yang lembut
pun anak meremut tu.. Very Happy

Mase ngajo bkn org persoalkan buleh dpt anak ke x,yg dipersoalkan 'xkan sikap mcm ni diperlihatkan kpd kanak2'...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  jasnoraizan on Wed Nov 04, 2009 11:18 am

Mrcipizs wrote:dulu masa skolah kwn paling xsuka sekoalh hari sabtu..

dh la syok2 pikir nak cuti2 malaysia tetiba kena skolah plak..

masalahnye bebudok skrg nih bila cikgu bg memo psl pengantian hari sabtu sebagai hari persekolahan ..tok dibgnya kat mok bapok deme ....kadang2 tu sampai je hari persekolahan hari sabtu ..tgk2 anok2 org lain bersiap2 nok ke sekoloh...tertanya2 lah pulok kita nih...sekoloh benda pulok hari sabtu gini...rupa2nya ganti hok cuti hari tu..ataupun ganti cuti untuk hari yg akan dtg.....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  strikerbuncit on Wed Nov 04, 2009 11:56 am

Pengakuan sebenar SB:

"saya dulu mmg jrg pergi skolah kalo ada ganti hari sabtu..kalo pergi pun,saya main lawan pemadam dgn kengkawan sbb cikgu pun kdg2 xmasuk"..

Persoalannya,apakah kaedah terbaik dlm menangani isu keberkesanan penggntian hari persekolahan pada hari sabtu?
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Persekolahan Hari Sabtu.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum