Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Dato' Siti Nurhaliza

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 1:43 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 1:44 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 1:47 pm

Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 1:49 pm

edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:04 pm

zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

Tuuu Very Happy , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi... Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 2:09 pm

edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

Tuuu Very Happy , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi... Very Happy

inspirasi utk ape haa...? scratch Rolling Eyes

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  ozzy on Thu Nov 12, 2009 2:12 pm

strikerbuncit wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

Tuuu Very Happy , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi... Very Happy

inspirasi utk ape haa...? scratch Rolling Eyes

inspirasi ke emaginasi ?? Razz

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 2:14 pm

fourzy wrote:
strikerbuncit wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

Tuuu Very Happy , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi... Very Happy

inspirasi utk ape haa...? scratch Rolling Eyes

inspirasi ke emaginasi ?? Razz

kalu imaginasi,paroh dah tu..byk2kan la berpuasa..wakaka Laughing

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:14 pm

fourzy wrote:
strikerbuncit wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles
Very Happy Very Happy

Tuuu Very Happy , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi... Very Happy

inspirasi utk ape haa...? scratch Rolling Eyes

inspirasi ke emaginasi ?? Razz

Kekekekeke, aok nie... Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  jasnoraizan on Thu Nov 12, 2009 2:16 pm

edi wrote:
fourzy wrote:
strikerbuncit wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles

Tuuu , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi...

inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:20 pm

jasnoraizan wrote:
edi wrote:
fourzy wrote:
strikerbuncit wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:Zulkbo, aok nie minat tul ngan Dato CT yek...

orang umah sampai jeles

Tuuu , mse bujang dlu pun bnyk gambor CT kwn tempek kt dlm bilek wt inspirasi...

inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

Tak der bahayer nyer. tp time tu rodong kwn pun tumpang tempek juge...wt koleksi jer Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  ozzy on Thu Nov 12, 2009 2:21 pm

edi wrote:
inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

Tak der bahayer nyer. tp time tu rodong kwn pun tumpang tempek juge...wt koleksi jer Very Happy

share2 pulok...balerrrrrr ..hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:27 pm

fourzy wrote:
edi wrote:
inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

Tak der bahayer nyer. tp time tu rodong kwn pun tumpang tempek juge...wt koleksi jer Very Happy

share2 pulok...balerrrrrr ..hehe

Ampess aok... lol!

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 2:32 pm

edi wrote:
fourzy wrote:
edi wrote:
inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

Tak der bahayer nyer. tp time tu rodong kwn pun tumpang tempek juge...wt koleksi jer Very Happy

share2 pulok...balerrrrrr ..hehe

Ampess aok... lol!

imaginasi tu pun share jugak ke?kalo sama,aok mmg sehati sejiwa dgn rodong aok tu..wakaka..larikkks! Laughing

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:35 pm

strikerbuncit wrote:
edi wrote:
fourzy wrote:
edi wrote:
inspirasi utk ape haa...?

inspirasi ke emaginasi ??

Kekekekeke, aok nie...

dangerousss....dangeroussssss......tahap bahaya nih....

Tak der bahayer nyer. tp time tu rodong kwn pun tumpang tempek juge...wt koleksi jer Very Happy

share2 pulok...balerrrrrr ..hehe

Ampess aok... lol!

imaginasi tu pun share jugak ke?kalo sama,aok mmg sehati sejiwa dgn rodong aok tu..wakaka..larikkks! Laughing

Chiss....lg ampesss... lol!

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Mon Nov 16, 2009 2:04 pm




REZEKI penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza Tarudin untuk membuat konsert masih belum putus.

Tahun ini sahaja, Siti telah menjayakan dua konsert besar iaitu Konsert Eksklusif ‘SATU’ dan Konsert Seribu Warna.

Tahun depan, isteri Datuk Khalid Mohd Jiwa ini akan menganjurkan dua buah konsert lagi iaitu konsert bersama penyanyi veteran, M. Nasir dan bersempena dengan ulangtahunnya ke-15 menjadi anak seni.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Mon Nov 16, 2009 2:05 pm



Konsert bersama M.Nasir akan diadakan di Esplanade, Singapura pada 1 Januari sementara sebuah lagi konsert dijangka akan dilakukan sekitar April dan tempat masih belum ditetapkan.

Melihat kehangatan Konsert Seribu Warna pada kelmarin, menunjukkan penyanyi ini masih berada di tahap teratas dan peminatnya tidak putus-putus memberikan sokongan.

Diperhatikan, konsert yang dijayakan oleh Siti mampu menyatukan pelbagai jenis bangsa, agama, peringkat umur.

Bak kata penyanyi kelahiran Kuala Lipis, Pahang ini, ‘itu untungnya buat konsert Siti, semuanya tenang’ yang sebelum itu sempat berseloroh ‘nasib baik tiada yang bakar kerusi’.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Mon Nov 16, 2009 2:07 pm




Bercerita tentang konsert ulangtahunnya itu, Siti masih memikirkan konsep persembahan tersebut.

“Saya kena kerja keras lagi untuk melakukan kelainan pada konsert akan datang.

“Begitu juga dengan konsert bersama M. Nasir. Saya ingin tampilkan cara kami yang berbeza. Saya akan lebih berpuas hati kalau mampu membuat semua penonton puas,” ulasnya ketika sidang media seusai Konsert Seribu Warna di Stadium Malawati, Shah Alam.

http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2009/11/16/mstar_hiburan/20091115171718&sec=mstar_hiburan

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Mon Nov 16, 2009 2:21 pm

Syabas dato CT, kwn lh peminat setia aok...ekekekeke

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  strikerbuncit on Mon Nov 16, 2009 2:37 pm

edi wrote:Syabas dato CT, kwn lh peminat setia aok...ekekekeke

tak sia-sia tampal poster..berbaloi baloi... Laughing

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  edi on Mon Nov 16, 2009 2:43 pm

strikerbuncit wrote:
edi wrote:Syabas dato CT, kwn lh peminat setia aok...ekekekeke

tak sia-sia tampal poster..berbaloi baloi... Laughing

Chaitt....Ingt lg... Razz

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Wed Nov 18, 2009 7:48 pm




Siti Minum Jus Lobak Merah Dan Epal Untuk Kekal Cantik

Oleh R.K SHYAMALA

UNTUK kekal cantik, penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza minum jus epal bersama lobak merah setiap pagi dengan sarapan.

“Minum jus atau makan buah-buah seperti belimbing atau nenas adalah satu kemestian buat saya,” kata Siti dalam sebuah temu bual selepas program rakaman AC? kelmarin.

Selain itu, Siti juga mengambil kapsul antioksiden, vitamin dan CQ10 untuk kekal sihat.


http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2009/11/18/mstar_hiburan/20091117162851&sec=mstar_hiburan

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  zulkbo on Tue Dec 29, 2009 11:20 am

Emosi dua diva



Bukan bersaing tapi saling melengkapi: Siti Nurhaliza, Krisdayanti kotakan janji bergabung dalam satu album
Code:
SEPERTI mana judulnya yang menggambarkan perasaan yang pelbagai warna, album berjudul CTKD: Canda, Tangis, Ketawa, Duka, yang bakal berada di pasaran mulai hari ini bagaikan satu karya besar buat penggemar dua penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza dan Krisdayanti atau KD.

Mana tidaknya, album yang dihasilkan atas nama jalinan persahabatan ini boleh diumpamakan seperti menyelak kembali helaian kisah suka duka dua penyanyi ini. Biarpun bukan semua lagu yang dimuatkan dalam album ini diangkat dari kisah benar dua penyanyi ini namun sewaktu menghayati setiap lirik yang dinyanyikan mereka sewaktu menghadiri sesi rakam album itu tidak berapa lama dulu, jelas membayangkan album itu bagaikan luahan emosi buat kedua-dua penyanyi itu.

Ramai yang sedia maklum betapa perjalanan seni mereka tidaklah semudah yang disangka. Tidak semuanya indah belaka. Berada di puncak kemasyhuran tidak semestinya kehidupan mereka sempurna segala-galanya. Mereka meniti dari bawah hinggalah kini berada di kemuncak. Malah, andai dilihat dari sudut kehidupan peribadi mereka, baik Siti mahupun KD, kedua-duanya ada kisah sensasi tersendiri.

Siti, di sebalik kebahagiaan yang dikecapinya namun masih juga terus diburu gosip nakal yang mempertikaikan atau memperkatakan keharmonian rumah tangga mereka. Manakala KD, seperti yang ramai sedia maklum, kini bergelar janda selepas mahligai yang dibina selama 13 tahun itu akhirnya berkecai di pertengahan jalan.

Itulah rencah kehidupan mereka. Populariti juga tidak menjamin segala-galanya dalam kehidupan yang mereka lalui. Namun, apa yang mereka hadapi itu bukanlah satu halangan untuk terus utuh dan ampuh dalam persada seni yang memang penuh pancaroba ini. Mungkin tidak dinyatakan secara khusus, tetapi bait-bait perkataan yang disusun dalam lagu-lagu yang mereka muatkan dalam album ini sudah tentu menggambarkan keadaan perasaan peribadi masing-masing.

Bercerita kepada pembikinan album itu, Siti yang terbang ke Indonesia pada awal bulan lalu bagi menyempurnakan rakaman lagu terakhir ciptaan Charly dari kumpulan ST12, berkata proses itu bagaikan serampang dua mata buatnya.

Lagu Amarah hasil ciptaan Audi Mok dan seni katanya ditulis oleh Siti sendiri.

“Penggambaran klip video itu Siti buat di sebuah studio di Jakarta dan mengambil konsep warna merah, biru dan ungu. Ia dibuat selama sehari saja," ujar Siti kepada Hip.

Berkongsi pengalaman merakamkan lagu Tanpamu itu, Siti berkata dia terkejut kerana berlaku suatu insiden yang tidak disangka- sangka.

"Lagu itu memang menarik dari segi melodinya. Siti tidak menyangka ketika kami sedang asyik merakamkan lagu itu, tiba-tiba penerbitnya, Charly menitiskan air mata dan terus keluar dari studio.

“Siti pun tak tahu mengapa dia berbuat demikian. Entahkan tersentuh atau terkenang kisah lalu, tak pula Siti ketahui. Mungkin hanya dia sendiri yang tahu mengapa.

"Apapun, dia ada berkata kepada kami, dia begitu terharu apabila kami sudi memuatkan lagu ciptaannya dalam album duet kami itu," cerita Siti lagi.

Bagi album yang dijalankan secara usaha sama oleh SNP (M) Sdn Bhd dan KD Record itu, mereka mengambil masa empat hari untuk disiapkan. Begitulah andai dua penyanyi profesional bekerjasama.

"Alhamdulillah, Siti gembira kerana album itu berjaya juga disiapkan dalam masa yang singkat. Malumlah, sebelum ini sudah banyak kali juga album ini ditangguhkan disebabkan kesibukan dua belah pihak.

“Album ini bukanlah bertujuan untuk menonjolkan vokal siapa yang lebih hebat atau sebaliknya. Tetapi duet ini adalah sekadar melengkapi antara satu sama lain," katanya.

Sebagai melengkapi kehadiran album yang menjadi jambatan dua hala antara dua negara ini, Siti berkata mungkin sebuah konsert yang menggandingkan mereka berdua akan dihasilkan.

ALBUM CTKD: Canda, Tangis, Ketawa, Duka bagai jambatan hubungkan antara dua negara berjiran.


http://www.bharian.com.my

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  ozzy on Tue Dec 29, 2009 11:52 am

[quote="zulkbo"]

Ek eleeeee....ni sorang lagi dulu beriya-iya nak bertudung..skarang apa citer ??

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 12:01 pm

[quote="ozzy"]
zulkbo wrote:

Ek eleeeee....ni sorang lagi dulu beriya-iya nak bertudung..skarang apa citer ??

VOTE ozzy!! hehe... cheers

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Dato' Siti Nurhaliza

Post  Sponsored content Today at 12:14 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum