Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Page 2 of 31 Previous  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Yassin on Mon Sep 21, 2009 10:23 am

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:

aok untung yassin kalau
bejalan raya tak kena dengan suasana begini
keh hari tu bertolak dari umah jam 5ptg balik alor setar
biasa 5jam sampai tapi musim raya ni pukul 2 pagi
besok tu baru sampai.
Banyak accident berlaku maka jem la jalan
tapi alhamdulillah janji sampai biar lambat Very Happy

tu laa aok silap ce carik org sebelah umah je hari tu hehehe tidak le rengse badan...kampung mu kampung ku jua... Very Happy



jauh berjalan luas
pandangan..
besor sikit matanya
huh huh huh Laughing

Umpama perpatah juga...kala sanggup berumah ditepian pantai.....masti ada dugaannya maka aok lepas laa kut drp ujian tersebut...taniah laa.. Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Sep 21, 2009 10:27 am

Yassin wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:

aok untung yassin kalau
bejalan raya tak kena dengan suasana begini
keh hari tu bertolak dari umah jam 5ptg balik alor setar
biasa 5jam sampai tapi musim raya ni pukul 2 pagi
besok tu baru sampai.
Banyak accident berlaku maka jem la jalan
tapi alhamdulillah janji sampai biar lambat Very Happy

tu laa aok silap ce carik org sebelah umah je hari tu hehehe tidak le rengse badan...kampung mu kampung ku jua... Very Happy



jauh berjalan luas
pandangan..
besor sikit matanya
huh huh huh Laughing

Umpama perpatah juga...kala sanggup berumah ditepian pantai.....masti ada dugaannya maka aok lepas laa kut drp ujian tersebut...taniah laa.. Very Happy

nak buat goner
tengoklah ada
rezeki tambah satu
lagi carik orang
jengka lak
senang raya satu jalan jer weh
huh huh huh Very Happy cheers

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Yassin on Mon Sep 21, 2009 1:44 pm

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:

aok untung yassin kalau
bejalan raya tak kena dengan suasana begini
keh hari tu bertolak dari umah jam 5ptg balik alor setar
biasa 5jam sampai tapi musim raya ni pukul 2 pagi
besok tu baru sampai.
Banyak accident berlaku maka jem la jalan
tapi alhamdulillah janji sampai biar lambat Very Happy

tu laa aok silap ce carik org sebelah umah je hari tu hehehe tidak le rengse badan...kampung mu kampung ku jua... Very Happy



jauh berjalan luas
pandangan..
besor sikit matanya
huh huh huh Laughing

Umpama perpatah juga...kala sanggup berumah ditepian pantai.....masti ada dugaannya maka aok lepas laa kut drp ujian tersebut...taniah laa.. Very Happy

nak buat goner
tengoklah ada
rezeki tambah satu
lagi carik orang
jengka lak
senang raya satu jalan jer weh
huh huh huh Very Happy cheers

kala tau dik org umah niat tu...boleh jadi haruuu weh....apa pun semua org lelaki ada niat macam tu cuma kemampuan ...hak membatas segalanya...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Sep 21, 2009 3:28 pm



HATI-HATI apabila anda mencari kenalan di internet kerana ada kemungkinan anda menjadi mangsa tipu lelaki jahat dari Afrika.

KUALA LUMPUR – “Saya langsung tidak tergoda dengan ayat-ayat cinta yang ditaburkan oleh lelaki Afrika itu malah bertambah meluat.

“Namun satu kelemahan saya ialah saya jenis yang susah untuk melukakan hati orang menyebabkan saya mengikut apa yang si lelaki itu mahu.”

Demikian pendedahan mangsa yang mahu dikenali sebagai Sheila yang ditipu warga Afrika membabitkan kerugian RM25,500 baru-baru ini.

Sumber:
http://www.kosmo.com.my

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  J.Milan22 on Mon Sep 21, 2009 10:08 pm

xder hal bro zulkbo...
baru cantekk ngan ngam.... Laughing

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 12:59 am



PELITA KAYANGAN ... Raja Perlis Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail menyalakan pelita gergasi sebagai gimik pelancaran Majlis Istana Terbuka sempena Hari Raya Aidilfitri di Istana Arau, Perlis kelmarin. - UTUSAN / Faizal Abu Hassan

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 1:03 am



BERKONGSI KESEDIHAN ... Warga emas Rokiah Mat Ali (dua dari kiri )bersama suami Ghani Salleh, anaknya Rosdi dan jiranya dua beradik Norsaleha Zaini 17, dan Nor Sahira 12, melihat juadah hari raya mereka hangus dalam kebakaran yang memusnahkan dua buah rumah di Kampung Pendek , Kota Bharu. - UTUSAN

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 1:51 am


Sohaimi menunjukkan statistik Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit mengenai belia yang menghadapi masalah kewangan.


100,000 belia bakal muflis - Aidilfitri tidak membawa makna apabila nama disenarai hitam

Oleh SAIFUL AFFENDY SAPRAN
KUALA LUMPUR – Kemeriahan menyambut Hari Raya Aidilfitri tahun ini mungkin tidak dirasai hampir 100,000 usahawan belia yang gagal meneruskan perniagaan gara-gara disenaraihitamkan oleh pihak bank.

Keuntungan yang sepatutnya dikongsi bersama sanak saudara pada hari raya hasil kontrak yang diperoleh terpaksa diagih dengan pihak lain dengan cara mengalibabakan projek kerajaan yang diterima. Mereka berbuat demikian kerana gagal mendapat pinjaman.



Bukan mereka sengaja mengalibabakan projek yang diterima tetapi mereka tiada pilihan lain untuk melaksanakannya walaupun untungnya tidak seberapa.

Gejala itu tidak sepatutnya berlaku namun itulah masalah besar yang tidak diketahui umum menyebabkan banyak usahawan muda terkandas di tengah jalan.

Peluang telah diberi oleh kerajaan cuma pihak bank tidak ada sedikit pun belas untuk meringankan beban yang ditanggung. Usaha untuk memulihkan nama mereka yang disenaraihitamkan gagal kerana mereka tidak diberi peluang kedua.

Sumber:
http://www.kosmo.com.my

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 1:53 am

nasib lah hidup kalau
dikelilingi hutang
konsep "biar pape asal bergaya"
masih ramai yang dok amal
muda-muda dah bankrap Shocked Shocked

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Yassin on Tue Sep 22, 2009 8:52 am

Byk sebab kenapa boleh jadi cam tu (muflis) antaranya berbelanje tidak ikut keperluan ikut perasaan, selera besor, ingin bergaya sedikit berlagak pun ada, pakai baju tak ukur badan..kala gaji 1-2 ribu jangan laa blaje sampai 2-3 ribu, tak ke bakal menempah susah tu...sebaiknya bijaklah berbelanja, rancanglah pebelanjaan kita dan menabung setakat mampu.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 11:09 pm


PULAU PINANG: Para pelancong keluar dari keretapi Bukit Bendera setelah terperangkap selama lima jam di atas Bukit Bendera berikutan gangguan bekalan elektrik di stesen atas keretapi berkenaan di sini, semalam. Lebih 500 pelancong terperangkap sejak pukul 6 petang tadi sehingga masalah itu diatasi pada pukul 10.30 malam tadi. -Foto BERNAMA

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Sep 24, 2009 1:41 am



SIASAT... Pegawai Polis membuat siasatan di mana tempat sebutir bom tangan yang masih aktif diletakkan dalam plastik lutsinar ditemui oleh seorang ahli perniagaan di halaman rumahnya di Taman Anggerik, di sini malam tadi. -- fotoBERNAMA

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Sep 24, 2009 1:44 am

tak sangka kat Malaysia ni
pun orang main bom gak
benci benor orang ni kat musuh dia Shocked

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 29, 2009 12:06 am


PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor mengunjungi Sultan Kelantan, Sultan Ismail Petra yang dirawat di Hospital Mount Elizabeth, Singapura. Baginda yang ditemani Raja Perempuan Kelantan, Tengku Anis Al-Marhum Tengku Abdul Hamid berkenan meluangkan masa selama setengah jam berbual mesra bersama pasangan itu sempena lawatan menyambut Aidilfitri. Sultan Kelantan yang kian beransur pulih, mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya kepada seluruh rakyat jelata dan berterima kasih di atas doa dan ucap selamat sepanjang baginda menjalani rawatan. Mengikut laporan Datuk Dr Richard Ng, ketua kumpulan doktor yang merawat Sultan Kelantan, baginda akan pulang ke tanah air dalam masa terdekat.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 29, 2009 12:07 am


SESAK... Keadaan di plaza tol Lebuh Raya Cheras menghala ke Petaling Jaya sesak setelah warga kota kembali bekerja selepas bercuti selama seminggu sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu lalu. Tinjauan mendapati keadaan jalan raya utama seperti Lebuh Raya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Lebuh Raya Mahameru, Jalan Sungai Besi dan Jalan Duta kembali sesak kerana warganya kembali bekerja seperti biasa di sini, hari ini. --fotoBERNAMA

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  koy101 on Tue Sep 29, 2009 1:34 am

zulkbo wrote:
SESAK... Keadaan di plaza tol Lebuh Raya Cheras menghala ke Petaling Jaya sesak setelah warga kota kembali bekerja selepas bercuti selama seminggu sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu lalu. Tinjauan mendapati keadaan jalan raya utama seperti Lebuh Raya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Lebuh Raya Mahameru, Jalan Sungai Besi dan Jalan Duta kembali sesak kerana warganya kembali bekerja seperti biasa di sini, hari ini. --fotoBERNAMA

ni yg wat aku sakit jiwa duk kl nih.... tu yg lari ke bentong la ni....
kut masuk pun... park kat terminal putra... naik lrt jer....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 29, 2009 1:43 am

zulkbo wrote:
PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor mengunjungi Sultan Kelantan, Sultan Ismail Petra yang dirawat di Hospital Mount Elizabeth, Singapura. Baginda yang ditemani Raja Perempuan Kelantan, Tengku Anis Al-Marhum Tengku Abdul Hamid berkenan meluangkan masa selama setengah jam berbual mesra bersama pasangan itu sempena lawatan menyambut Aidilfitri. Sultan Kelantan yang kian beransur pulih, mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya kepada seluruh rakyat jelata dan berterima kasih di atas doa dan ucap selamat sepanjang baginda menjalani rawatan. Mengikut laporan Datuk Dr Richard Ng, ketua kumpulan doktor yang merawat Sultan Kelantan, baginda akan pulang ke tanah air dalam masa terdekat.
goner la ruper kita
bertopeng cam PM ngan
first lady tuh.. Very Happy
dengar citer gelombang ke-2
H1N1 nak datang bulan 10 nih
nak kena stanby beli topeng la
jawabnya...
Rolling Eyes

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Sep 29, 2009 1:45 am

koy101 wrote:
zulkbo wrote:
SESAK... Keadaan di plaza tol Lebuh Raya Cheras menghala ke Petaling Jaya sesak setelah warga kota kembali bekerja selepas bercuti selama seminggu sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu lalu. Tinjauan mendapati keadaan jalan raya utama seperti Lebuh Raya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Lebuh Raya Mahameru, Jalan Sungai Besi dan Jalan Duta kembali sesak kerana warganya kembali bekerja seperti biasa di sini, hari ini. --fotoBERNAMA

ni yg wat aku sakit jiwa duk kl nih.... tu yg lari ke bentong la ni....
kut masuk pun... park kat terminal putra... naik lrt jer....
kat bentong keja apa koy?
rumah kat bentong mahal tak sekarang?
ingat nak beli sebijik kat sana la Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Yassin on Tue Sep 29, 2009 10:06 am

zulkbo wrote:
koy101 wrote:
zulkbo wrote:
SESAK... Keadaan di plaza tol Lebuh Raya Cheras menghala ke Petaling Jaya sesak setelah warga kota kembali bekerja selepas bercuti selama seminggu sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu lalu. Tinjauan mendapati keadaan jalan raya utama seperti Lebuh Raya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Lebuh Raya Mahameru, Jalan Sungai Besi dan Jalan Duta kembali sesak kerana warganya kembali bekerja seperti biasa di sini, hari ini. --fotoBERNAMA

ni yg wat aku sakit jiwa duk kl nih.... tu yg lari ke bentong la ni....
kut masuk pun... park kat terminal putra... naik lrt jer....
kat bentong keja apa koy?
rumah kat bentong mahal tak sekarang?
ingat nak beli sebijik kat sana la

oit...mekala nak beli rumah kena carik Suri dulu....baru berseri bila diganbungkan suri rumah tangga hehehehe....tapi skg nak cari rumah ada tangga payoh dah...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  koy101 on Tue Sep 29, 2009 11:38 am

Yassin wrote:
zulkbo wrote:
koy101 wrote:
zulkbo wrote:
SESAK... Keadaan di plaza tol Lebuh Raya Cheras menghala ke Petaling Jaya sesak setelah warga kota kembali bekerja selepas bercuti selama seminggu sempena cuti Hari Raya Aidilfitri minggu lalu. Tinjauan mendapati keadaan jalan raya utama seperti Lebuh Raya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Lebuh Raya Mahameru, Jalan Sungai Besi dan Jalan Duta kembali sesak kerana warganya kembali bekerja seperti biasa di sini, hari ini. --fotoBERNAMA

ni yg wat aku sakit jiwa duk kl nih.... tu yg lari ke bentong la ni....
kut masuk pun... park kat terminal putra... naik lrt jer....
kat bentong keja apa koy?
rumah kat bentong mahal tak sekarang?
ingat nak beli sebijik kat sana la

hehehe... xbrape nak mahal la wat masa nih... tp.. rega hartanah tgh meningkat laju kat bentong nih

oit...mekala nak beli rumah kena carik Suri dulu....baru berseri bila diganbungkan suri rumah tangga hehehehe....tapi skg nak cari rumah ada tangga payoh dah...

err... kena cari umah kampung la cam gitu.. nak bertangga aerrrkk..

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  MD on Thu Oct 01, 2009 1:59 pm

lanjutan dari gempa bumi semalam...memang dirasai di sekitar Subang U5 Shah Alam....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 2:50 pm


MUSNAH...Sebuah kereta musnah selepas bangunan berhampiran dengannya runtuh akibat gempa bumi berukuran 7.6 skala ritcher yang berlaku di Padang, barat Sumatera semalam. Kejadian tersebut turut mengorbankan 200 orang setakat ini. Foto AP.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  strikerbuncit on Thu Oct 01, 2009 2:53 pm

zulkbo wrote:
MUSNAH...Sebuah kereta musnah selepas bangunan berhampiran dengannya runtuh akibat gempa bumi berukuran 7.6 skala ritcher yang berlaku di Padang, barat Sumatera semalam. Kejadian tersebut turut mengorbankan 200 orang setakat ini. Foto AP.

kalaulah tuan dia wasiatkan keta jazz tu kt aku kan bagus..hehehe..syg betoi Mad

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Yassin on Thu Oct 01, 2009 9:31 pm

zulkbo wrote:
MUSNAH...Sebuah kereta musnah selepas bangunan berhampiran dengannya runtuh akibat gempa bumi berukuran 7.6 skala ritcher yang berlaku di Padang, barat Sumatera semalam. Kejadian tersebut turut mengorbankan 200 orang setakat ini. Foto AP.

Kita ini kadang-kadang jika diumpakan seraga ayam dalam bakul ayam...lepas sekor, sekor kena sembelih yang lain duk perati err...akhirnya tiba jua saat kita pulak bertapa serumnya.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 9:46 pm


MASIH HIDUP... Renni Agreni, 27, diselamatkan oleh tentera Indonesia dalam operasi menyelamat runtuhan bangunan di Jalan Sawahan, Padang, Indonesia akibat gempa bumi berukuran 7.6 skala ritcher yang berlaku semalam. --fotoTHE STAR Oleh AZHAR MAHFOF

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Sponsored content Today at 9:14 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 31 Previous  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum