Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Page 3 of 31 Previous  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 9:47 pm


AHLI keluarga meratapi mangsa di depan sekolah yang runtuh di Padang, Barat Sumatera, hari ini, selepas gempa bumi kuat berukuran 7.9 skala Richter memusnahkan kawasan itu. Beribu-ribu mangsa dikhuatiri terbunuh dalam gempa bumi besar yang melanda kepulauan Sumatera, kata ketua pusat krisis Kementerian Kesihatan - Foto AFP
Oct 1, 2009 2:17 pm

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 9:52 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 9:53 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Thu Oct 01, 2009 9:53 pm


_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 7:40 pm


PENDUDUK kampung Balantiak di daerah V Koto Timur di Pariaman meninggalkan kampung mereka setelah ranap dilanda gempa bumi pada Rabu lalu. - REUTERS

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:18 pm


Sebuah tren penumpang tergelincir di Hua Hin, selatan Bangkok hari ini mengorbankan 10 penumpang manakala 65 orang cedera. Keretapi tersebut dipercayai tergelincir daripada landasan ketika hujan lebat kira-kira 4.45 pagi di stesen Khao Tao menyebabkan 10 daripada 15 gerabaknya terbalik. Foto AFP.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:20 pm



PAPAN tanda di Jalan Kuching bersebelahan Kompleks Selayang 500 meter dari susur keluar ke Bandar Baru Selayang dari Rawang menghala ke pusat bandar Kuala Lumpur, hilang separuh, ia pastinya mengelirukan pengguna jalan dan mencacatkan pemandangan. Sehubungan itu, tindakan segera pihak berkaitan membaiki papan tanda mampu memudahkan pengguna. - Foto Eizairi Shamsudin

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:21 pm



Berpantang maut sebelum ajal: Seorang kakitangan Majlis Perbandaran Seberang Prai (MPSP) hanya cedera ringan apabila kenderaan dipandunya terbabas dan terjatuh pada ketinggian lima meter di Permatang Buloh, Kepala Batas, semalam. Dalam kejadian jam 10 pagi itu, Toyota Hilux yang dipandu Rosli Nordin, 35, terhilang kawalan akibat jalan yang licin sebelum terbabas ke kiri jalan lalu terjunam pada ketinggian lima meter. Kejadian itu menyebabkan kenderaannya remuk di bahagian kiri tetapi tidak mengalami kebakaran.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:22 pm



Lembu, kerbau dibawa ke SUK: Ahli Persatuan Penternak Ruminan Negeri Selangor berarak ke Bangunan Setiausaha Kerajaan (SUK), di Shah Alam berikutan kegagalan kerajaan negeri menyelesaikan masalah ladang ternakan mereka yang tenggelam di Sungai Kertas, Batu Caves pada 23 September lalu.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:24 pm



Bayi mamot Lyuba dikaji selidik oleh pakar-pakar. -Foto NATIONAL GEOGRAPHIC

PADA Mei 2007, seekor bayi mamot berbulu lebat dijumpai di Sungai Yuribei yang beku terletak di Semenanjung Yamal, Rusia oleh seorang penggembala rusa kutub bernama Yuri Khudi.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:27 pm


Lyuba semasa di makmal St. Petersburg. -Foto oleh FLORENT HERRY

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Mon Oct 05, 2009 10:30 pm


Para penyelidik menjalankan pembedahan mikro keatas Lyuba. -Foto oleh PIERRE STINE
lagi baca di:
http://mstar.com.my/variasi/manusia_peristiwa/cerita.asp?file=/2009/10/5/mstar_manusia_peristiwa/20091005174511&sec=mstar_manusia_peristiwa

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Tue Oct 06, 2009 2:13 am



PELANGGAN terpaksa menggunakan bot untuk berurusan dengan bank di Bandar Santa Cruz, selatan Manila, hari ini. Kawasan itu dilanda hujan lebat selepas Taufan Parma melanda Filipina semalam. Selain banjir taufan itu turut menyebabkan tanah runtuh dan 16 orang dilaporkan terbunuh. - Foto AFP
Oct 5, 2009 5:38 pm

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  koy101 on Tue Oct 06, 2009 2:25 am

zulkbo wrote:

PELANGGAN terpaksa menggunakan bot untuk berurusan dengan bank di Bandar Santa Cruz, selatan Manila, hari ini. Kawasan itu dilanda hujan lebat selepas Taufan Parma melanda Filipina semalam. Selain banjir taufan itu turut menyebabkan tanah runtuh dan 16 orang dilaporkan terbunuh. - Foto AFP
Oct 5, 2009 5:38 pm

tu dierrrr..... dah jadi Venice of the East.

Tapi kan.... ngaper kat sini... banjir jer trus bank tutup... ATM pun.... nak xnak kena la menagih kat Kebajikan mintak beras ngan sardin. confused confused confused

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  lepat_ubi on Tue Oct 06, 2009 4:01 pm

zulkbo wrote:

Bayi mamot Lyuba dikaji selidik oleh pakar-pakar. -Foto NATIONAL GEOGRAPHIC

PADA Mei 2007, seekor bayi mamot berbulu lebat dijumpai di Sungai Yuribei yang beku terletak di Semenanjung Yamal, Rusia oleh seorang penggembala rusa kutub bernama Yuri Khudi.

comelnye...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  jasnoraizan on Tue Oct 06, 2009 4:35 pm



saper2 org lipis......

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  lepat_ubi on Tue Oct 06, 2009 4:43 pm

jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  jasnoraizan on Tue Oct 06, 2009 4:45 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

cer komen skit..org2 lepih...goner gamoknye..?

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  lepat_ubi on Tue Oct 06, 2009 4:46 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

cer komen skit..org2 lepih...goner gamoknye..?

koi rase itu adalah kesilapan semasa membuat banner tuh...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  jasnoraizan on Tue Oct 06, 2009 4:49 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

cer komen skit..org2 lepih...goner gamoknye..?

koi rase itu adalah kesilapan semasa membuat banner tuh...

sebenornye tuan punye banner tak berniatpun nok buat kesilapan...itu hanyalah ingin menunjukan semangat satu malaysia ...(kepada semua rakyat malaysia boleh lah mendapat perkhidmatan tersebut...)

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  lepat_ubi on Tue Oct 06, 2009 4:51 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

cer komen skit..org2 lepih...goner gamoknye..?

koi rase itu adalah kesilapan semasa membuat banner tuh...

sebenornye tuan punye banner tak berniatpun nok buat kesilapan...itu hanyalah ingin menunjukan semangat satu malaysia ...(kepada semua rakyat malaysia boleh lah mendapat perkhidmatan tersebut...)

hahaha...beriye benor...
ke aok yg tuan punye buat banner tu??
konpius keh...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  jasnoraizan on Tue Oct 06, 2009 4:54 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:

saper2 org lipis......

ni yang terbakor nih...

cer komen skit..org2 lepih...goner gamoknye..?

koi rase itu adalah kesilapan semasa membuat banner tuh...

sebenornye tuan punye banner tak berniatpun nok buat kesilapan...itu hanyalah ingin menunjukan semangat satu malaysia ...(kepada semua rakyat malaysia boleh lah mendapat perkhidmatan tersebut...)

hahaha...beriye benor...
ke aok yg tuan punye buat banner tu??
konpius keh...

ya betulllll....mcm tahu2 je aok ye lepat......

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Wed Oct 07, 2009 9:49 pm



Seorang pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Sultan Sulaiman memakai penutup hidung dan mulut sewaktu menduduki Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) di dewan sekolah itu di sini hari ini. Seramai 475,182 calon menduduki PMR di seluruh negara bermula hari ini . Terengganu sahaja mencatatkan sejumlah 23,667 calon termasuk dari Sekolah Agama Bantuan Kerajaan mengambil peperiksaan itu.-Foto BERNAMA

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Fri Oct 09, 2009 2:55 am


GAGAL ... Sekumpulan perompak bermotosikal gagal melarikan wang dari mesin ATM yang diletupkan di sebuah bank di Kota Kemuning, Shah Alam semalam. - UTUSAN

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  zulkbo on Fri Oct 09, 2009 2:58 am



DI SUNGAI ... Penduduk kampung terpaksa mencuci pakaian dan mandi di Sungai Jati Gaung, Padang memandangkan bekalan air bersih belum pulih sepenuhnya ekoran gempa bumi di Sumatera Barat baru-baru ini. - UTUSAN

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berita Bergambar Menarik Hari nih....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 31 Previous  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum