Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  shuk2442 on Tue Feb 02, 2010 11:25 pm

Deto_8 wrote:arghhhh tension....cherry

payoh jugak nak menulis artikel...lama betul meninggalkan arena ni...


bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian... Laughing

shuk2442
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 100
Points : 112
Join date : 15/01/2010
Age : 36
Location : jengka 3...ampang selangor

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  shuk2442 on Tue Feb 02, 2010 11:31 pm

shuk2442 wrote:
Deto_8 wrote:arghhhh tension....cherry

payoh jugak nak menulis artikel...lama betul meninggalkan arena ni...


bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian... Laughing


kata2 hikmah:Jika kita melakukan sesuatu dengan keikhlasan, nescaya ganjaran yang kita terima juga setanding dengan apa yang kita usahakan

shuk2442
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 100
Points : 112
Join date : 15/01/2010
Age : 36
Location : jengka 3...ampang selangor

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:36 am

Sapa pandai tolak harinya
12.08.2009 tolak 20.07.2009 berapa hari beza?
kawan rasa tak sampai sebulan....
ada mamat tu dia kabor dia org lama kat situ.

Perasan hidup laaa...... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Feb 03, 2010 8:39 am

Assalamuaalikum semua warga PCC....seminggu lebih berehat koi kembali bertugas ...walau masih terasa lemah2 sendi lagi ni..koi respect dgn simamat aedes kecik jek natangnya tapi fuhh..mmg bisa

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:41 am

ozzy wrote:Assalamuaalikum semua warga PCC....seminggu lebih berehat koi kembali bertugas ...walau masih terasa lemah2 sendi lagi ni..

Waalaikumusalam pozi....
Kawan mintak maaf tak tau lalu aok tak sihat...skg dak ok ?
semoga sihat sepenuhnya doa drp saya.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Feb 03, 2010 8:43 am

Yassin wrote:
ozzy wrote:Assalamuaalikum semua warga PCC....seminggu lebih berehat koi kembali bertugas ...walau masih terasa lemah2 sendi lagi ni..

Waalaikumusalam pozi....
Kawan mintak maaf tak tau lalu aok tak sihat...skg dak ok ?
semoga sihat sepenuhnya doa drp saya.

terima kasih la ingat ke kwn2 ni..blm sihat sepenuhnya tapi nak buat goner..takat tu je dr bagi cuti...buat jela slow2 mana hok daya..nok cari makan ..gitu ler

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:45 am

ozzy wrote:
Yassin wrote:
ozzy wrote:Assalamuaalikum semua warga PCC....seminggu lebih berehat koi kembali bertugas ...walau masih terasa lemah2 sendi lagi ni..

Waalaikumusalam pozi....
Kawan mintak maaf tak tau lalu aok tak sihat...skg dak ok ?
semoga sihat sepenuhnya doa drp saya.

terima kasih la ingat ke kwn2 ni..blm sihat sepenuhnya tapi nak buat goner..takat tu je dr bagi cuti...buat jela slow2 mana hok daya..nok cari makan ..gitu ler

Jom sambung kat sembang kosong karang sesajer tak kena duk sini.... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 8:46 am

Yassin wrote:Sapa pandai tolak harinya
12.08.2009 tolak 20.07.2009 berapa hari beza?
kawan rasa tak sampai sebulan....
ada mamat tu dia kabor dia org lama kat situ.

Perasan hidup laaa...... Razz

ini lah jenis orng yg tak faham bahasa...jenis mcm nih kena bg makan kat jerung je lg baik.....sudah lah jgn nak menunjukan yg diri tu lbh bagus dari orng lain ....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:48 am

jasnoraizan wrote:
ini lah jenis orng yg tak faham bahasa...jenis mcm nih kena bg makan kat jerung je lg baik.....sudah lah jgn nak menunjukan yg diri tu lbh bagus dari orng lain ....

Usah nak berlagak hidup daa.....sebenar ayat tu balik umah nanti aok baca sendiri 44 kali kut aok nak sedor......... Razz


Last edited by Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:56 am; edited 1 time in total

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 8:53 am

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:Sapa pandai tolak harinya
12.08.2009 tolak 20.07.2009 berapa hari beza?
kawan rasa tak sampai sebulan....
ada mamat tu dia kabor dia org lama kat situ.

Perasan hidup laaa...... Razz

ini lah jenis orng yg tak faham bahasa...jenis mcm nih kena bg makan kat jerung je lg baik.....sudah lah jgn nak menunjukan yg diri tu lbh bagus dari orng lain ....

Rupa jerat kawan di masuk biawak dah hahahahaha..... Razz

biar jd biawak tak pe jgn jd mcm babi hutan yg menyondol tak tentu psl....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 8:57 am

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:Sapa pandai tolak harinya
12.08.2009 tolak 20.07.2009 berapa hari beza?
kawan rasa tak sampai sebulan....
ada mamat tu dia kabor dia org lama kat situ.

Perasan hidup laaa...... Razz

ini lah jenis orng yg tak faham bahasa...jenis mcm nih kena bg makan kat jerung je lg baik.....sudah lah jgn nak menunjukan yg diri tu lbh bagus dari orng lain ....

Rupa jerat kawan di masuk biawak dah hahahahaha..... Razz

biar jd biawak tak pe jgn jd mcm babi hutan yg menyondol tak tentu psl....

Base lidah mmg bercabang aok nei............ Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 9:01 am

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:Sapa pandai tolak harinya
12.08.2009 tolak 20.07.2009 berapa hari beza?
kawan rasa tak sampai sebulan....
ada mamat tu dia kabor dia org lama kat situ.

Perasan hidup laaa...... Razz

ini lah jenis orng yg tak faham bahasa...jenis mcm nih kena bg makan kat jerung je lg baik.....sudah lah jgn nak menunjukan yg diri tu lbh bagus dari orng lain ....

Rupa jerat kawan di masuk biawak dah hahahahaha..... Razz

biar jd biawak tak pe jgn jd mcm babi hutan yg menyondol tak tentu psl....

Base lidah mmg bercabang aok nei............ Razz

bior lidah bercabang tak pe ...menunjukan yg kita tak hipokrit tentang diri kita...tak mcm orng tu...bercakap mcm lah bagus dari semua segi ..tp padahal lebih teruk dari tu....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 9:05 am

jasnoraizan wrote:

bior lidah bercabang tak pe ...menunjukan yg kita tak hipokrit tentang diri kita...tak mcm orng tu...bercakap mcm lah bagus dari semua segi ..tp padahal lebih teruk dari tu....

Usah nak berlagak daa...mesin kira ada cer tolak soklan aku tu dulu alang2 dah masuk jerat kawan nei hahahahah..... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 9:12 am

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:

bior lidah bercabang tak pe ...menunjukan yg kita tak hipokrit tentang diri kita...tak mcm orng tu...bercakap mcm lah bagus dari semua segi ..tp padahal lebih teruk dari tu....

Usah nak berlagak daa...mesin kira ada cer tolak soklan aku tu dulu alang2 dah masuk jerat kawan nei hahahahah..... Razz

tak kisah lah berapa pun bezanya....yg penting kita tak hikpokrit tunjuk peribadi sebenar kat orng jgn hanya peribadi baik hanya didalam forum sahaja...tapi hakikat sebaliknya....kwn tak kisah kalau rodong2 dalam PCC NIH menyatakan kwn nih mulut celupar ke,mulut tak blh tutup ke...tp hakikatnya kwn dah tunjuk yg diri kwn memang mcm nih.....yg suka berdebat ...kalau ada yg tak puas hati tentang sesuatu perkara.....(jgn jd harimau yg menganas digelanggang sarkis sahaja...)

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 9:13 am

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:

bior lidah bercabang tak pe ...menunjukan yg kita tak hipokrit tentang diri kita...tak mcm orng tu...bercakap mcm lah bagus dari semua segi ..tp padahal lebih teruk dari tu....

Usah nak berlagak daa...mesin kira ada cer tolak soklan aku tu dulu alang2 dah masuk jerat kawan nei hahahahah..... Razz

tak kisah lah berapa pun bezanya....yg penting kita tak hikpokrit tunjuk peribadi sebenar kat orng jgn hanya peribadi baik hanya didalam forum sahaja...tapi hakikat sebaliknya....kwn tak kisah kalau rodong2 dalam PCC NIH menyatakan kwn nih mulut celupar ke,mulut tak blh tutup ke...tp hakikatnya kwn dah tunjuk yg diri kwn memang mcm nih.....yg suka berdebat ...kalau ada yg tak puas hati tentang sesuatu perkara.....(jgn jd harimau yg menganas digelanggang sarkis sahaja...)

Itu laa kawan cakap aok nei lidoh keling cakap macam baiwak...komen kawan...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 9:22 am

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:

bior lidah bercabang tak pe ...menunjukan yg kita tak hipokrit tentang diri kita...tak mcm orng tu...bercakap mcm lah bagus dari semua segi ..tp padahal lebih teruk dari tu....

Usah nak berlagak daa...mesin kira ada cer tolak soklan aku tu dulu alang2 dah masuk jerat kawan nei hahahahah..... Razz

tak kisah lah berapa pun bezanya....yg penting kita tak hikpokrit tunjuk peribadi sebenar kat orng jgn hanya peribadi baik hanya didalam forum sahaja...tapi hakikat sebaliknya....kwn tak kisah kalau rodong2 dalam PCC NIH menyatakan kwn nih mulut celupar ke,mulut tak blh tutup ke...tp hakikatnya kwn dah tunjuk yg diri kwn memang mcm nih.....yg suka berdebat ...kalau ada yg tak puas hati tentang sesuatu perkara.....(jgn jd harimau yg menganas digelanggang sarkis sahaja...)

Itu laa kawan cakap aok nei lidoh k***g cakap macam b***k...komen kawan...

kwn komen pun kenapa aok pulak nok terasa .........makneyee....memang kena dgn aok lah agok2nyee komen kwn tehhhh....oklah sin....kwn pun tak nok memanjangkan benda yg dah tak blh nak diselamatkan.....kwn mintak maaaf banyak2 kalau komen2 kwn memang terkena diri aok.....fikir2kanlah....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Feb 03, 2010 9:40 am


Kala aok nak sambung lagi pun tak pe...fikir-fikirkan lah...........

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 9:46 am

baru terserlah rupanyeee....skrng ini.... maaf ye sinnnn.....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  MD on Wed Feb 03, 2010 9:47 am

Assalamualaikum?
kawan rasa ini bukan tempat nak balas membalas posting,perli memerli atau yang seumpama dengannya...ini bukan tujuan untuk berforum
kawan cukup ralat apa yang telah berlaku...
harap hal yang berkaitan dapat dihenti,diselesaikan dengan segera...

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 9:50 am

MD wrote:Assalamualaikum?
kawan rasa ini bukan tempat nak balas membalas posting,perli memerli atau yang seumpama dengannya...ini bukan tujuan untuk berforum
kawan cukup ralat apa yang telah berlaku...
harap hal yang berkaitan dapat dihenti,diselesaikan dengan segera...

maaaf buat MD....KWN DAH MINTAK MAAF ATAS APA YG BERLAKU ..tp ada lg yg tak puas hati.....kwn nak kata apa lg......

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Feb 03, 2010 9:51 am

ozzy wrote:Kawan sebenarnya tak setuju langsung dengan topik ni (sorry la zul..aku cakap ikhlas je)..sebab nampak seperti akan mengeruhkan lagi suasana di dalam PCC ni..(terutama sekali bila melibatkan luahan perasaan sesama forumer nanti apa pula anggapan forumer baru)..dan lebih teruk lagi bila ianya berpanjangan sampai ke luar sana..."mencegah lebih baik dari mengubati".. Rolling Eyes

seperti yang pernah kwn komen dari awal dulu berkaitan topic nii... Sad

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  MD on Wed Feb 03, 2010 9:57 am

jasnoraizan wrote:
MD wrote:Assalamualaikum?
kawan rasa ini bukan tempat nak balas membalas posting,perli memerli atau yang seumpama dengannya...ini bukan tujuan untuk berforum
kawan cukup ralat apa yang telah berlaku...
harap hal yang berkaitan dapat dihenti,diselesaikan dengan segera...

maaaf buat MD....KWN DAH MINTAK MAAF ATAS APA YG BERLAKU ..tp ada lg yg tak puas hati.....kwn nak kata apa lg......

Dalam ni kawan hormat semua orang...tak kira baru ,lama,tua ,muda dan kawan hormat juga pada semua orang yang view PCC ni [percayalah jumlahnya melebihi ahli yang berdaftar ]walaupon diorang tak joint forum.
Kawan juga anggap semua orang penting....Harap Maklum.
Terima Kasih...

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  jasnoraizan on Wed Feb 03, 2010 10:00 am

kwn menghormati kata aok MD dan oak OZZY, kemaaaf yg kwn pinta pun tak dapat nak menyelesaikanye...goner (tiada sambutan)

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Feb 03, 2010 2:56 pm

Tahun 2010 emosi koi disambut dengan banyak peristiwa sedih..banyak berulang alik ke hospital..tapi begitulah rencah kehidupan ini..koi redha je lah..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Wed Feb 03, 2010 3:15 pm

jasnoraizan wrote:kwn menghormati kata aok MD dan oak OZZY, kemaaaf yg kwn pinta pun tak dapat nak menyelesaikanye...goner (tiada sambutan)

koi bagi pihak peribadi maaf aok koi terima..
harap tak buat lagi lah..lain kali ada masaalah atau
bersifat peribadi cer PM ke moderator..tak payah lah
luah kat sini weh..thread ni koi bukak untuk kita luah
perihal kerja atau diri kita yang tidak MEMBABITKAN FORUMER
atau SEMANGAT SETIAKAWAN dalam PCC.untuk pengetahuan semua PCC
di tubuhkan untuk kita rapat silaturrahim..kalau ada rasa ketidak
puasan atau marah kan forumer lain PM moderator..tindakan itu lebih bijak
menarik rambut dalam tepung..rambut tidak putus..tepung tidak
berserak..harap semua forumer boleh refer link ni untuk pemahaman
lebih tentang tatasusila berforum..kita tak mahulah ada forumer yang
kena ban atau singkir sebab niat kita nak berkawan dengan sema..
Wassalam..


http://www.pahangcommunity.com/rules-regulations-f23/peraturan-dan-polisi-forum-pahangcommunitycom-pcc-t101.htm

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum